تورکمن نیوز: به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس پلیس علی‌آبادکتول ادامه داد: بر اساس اعلام منابع و مخبران، شرور فراری به همراه چند نفر از متهمان دیگر در روستای کوهستانی «نرسو» مشاهده شدند که با توجه به اهمیت موضوع سه اکیپ عملیاتی از مأموران پلیس امنیت عمومی و مبارزه با مواد مخدر ویگان امداد به همراه مأموران کلانتری 13 علی‌آباد کتول به محل اعزام شدند.

این مقام پلیسی تصریح کرد: پس از اقدامات اطلاعاتی و اطمینان از حضور شرور در مخفیگاه، ساعت 5 بامداد سه‌شنبه عملیات دستگیری کلید خورد. سرهنگ «اژدری» در ادامه بیان داشت: این شرور که با شنیدن صدای سگ‌های موجود در اطراف محل اختفای خود متوجه حضور مأموران شده بود، با تفنگ شکاری اقدام به تیراندازی کرد که مأموران نیز پس از هشدارهای زیاد و با شلیک یک گلوله به پای راستش وی را دستگیر کردند.

وی افزود: پس از وقوع این موضوع برادر ناتنی این شرور با در دست داشتن یک شمشیر به سمت مأموران حمله‌ور شد که او نیز توسط مأموران مهار و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول تأکید کرد: سه متهم دیگر که در محل اختفای شرور فراری خود را مخفی کرده بودند زمانی که خود را در محاصره پلیس دیدند چاره‌ای جز تسلیم شدن نداشتند که آن‌ها نیز توسط مأموران دستگیر شدند.

مطالب مرتبط:

قدرت‌نمایی دوندگان زن گلستان در آغاز فصل قهرمانی کشور

دولت به وعده‌های خود در استان گلستان عمل کرد

اخذ رای در استان گلستان پایان یافت

142 پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه فجر افتتاح می‌شود

تأملاتی‌ در واژگان‌ قرناس‌ و قرناوه‌؛ طایفه‌ای‌ از گوکلنگ‌ و

قهرمانی تیم امید گلستان در رقابت های والیبال دسته دوم دختران

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram