Rahdariتورکمن نیوز- اخبار گلستان: مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: ۴۴ اکیپ راهداری، ۹ اکیپ امدادی و ۵۶ اکیپ سیار در قالب طرح نوروزی در محورهای استان گلستان فعال هستند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، ابراهیم مبارک قدم ظهر دیروز در حاشیه رزمایش طرح ویژه نوروزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با آغاز طرح راهداری نوروزی راه و شهرسازی گلستان 2 هزار و 800 کیلومتر از راه‌های پرتردد و گردشگری استان در قالب 141 محور، ایمن‌سازی و زیباسازی می‌شوند.

به گفته وی، با آغاز این طرح 167 دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین راهداری در سطح 22 باب راهدارخانه ثابت و سیار اداره کل برای اقدامات فوری و اضطراری مستقر شدند.

به گفته وی، 44 اکیپ راهداری، 9 اکیپ امدادی و 56 اکیپ سیار نیز در قالب این طرح برای انجام عملیات راهداری و کمک به مسافران در صورت لزوم در مسیرها حضور یافتند.

مبارک قدم اظهارداشت: این طرح با بسیج امکانات حوزه حمل و نقل و دستگاه‌های خدمات‌رسان استان مانند اورژانس، هلال‌احمر، پلیس راه و دیگر دستگاه‌های متولی تا 15 فروردین ماه 95 در سطح راه‌ها استمرار دارد.

وی ادامه داد: آراستگی حریم راه‌ها، لکه‌گیری، ترمیم رویه، شتشوی تابلوها، ترمیم پل‌ها، نصب و تعمیر گاردریل‌ها، حفاظ‌ها و خط‌کشی 600 کیلومتر از راه‌های استان از جمله اقدامات راهداری انجام شده در این طرح است.

به گفته مبارک قدم، شناسایی و رفع 164 نقطه پرتصادف استان با برقراری سیستم روشنایی و چراغ‌های چشمک زن سولار و نصب تابلو و علائم عمودی و افقی از اقدامات دیگری است که در طول طرح در سطح راه‌های استان انجام می‌شود.

استان گلستان بیش از 5 هزار کیلومتر از راه‌های کشور را تحت پوشش استحفاظی خود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

فرمانده سپاه نینوا: ایجاد دهکده مقاومت گلستان پیگیری می‌شود

بهسازی محورهای مواصلاتی استان گلستان به سمنان

دادستان و بخشدار آزادشهر در طرح روستاگردی

اجرای نمایش «آی» در تهران

سازمان‌های مردم‌نهاد گلستان تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت می‌کنن

آخرین نمازجمعه تابستان در مصلی اهل سنت گنبد برگزار شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram