ادامه مطلب...اخبار بندرگز- توركمن‌نيوز: جانشین فرماندهی انتظامی بندرگز در غرب گلستان نیز از توقیف یک دستگاه کامیونت حامل 98 راس دام فاقد مجوز در پلیس راه نوکنده خبر داد.

ادامه مطلب...اخبار بندرگز-توکمن‌نیوز: همزمان با اول شهریور ماه آئین تحلیف 86 نفر از اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان بندرگز واقع در غرب استان گلستان با حضور مسئولان برگزار شد.

ادامه مطلب...اخبار بندرگز-تورکمن‌نیوز- فرمانده انتظامي شهرستان بندرگز از توقيف كاميون حامل 87 راس دام فاقد مجوز، در ايست و بازرسي مقطعي در پليس راه نوكنده خبر داد.

ادامه مطلب...اخبار بندرگز-تورکمن‌نیوز- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرگز از راه‌اندازی سینما موقت برای بهره برداری خانواده و جوانان در این شهرستان خبر داد و گفت: جدیدترین فیلم‌ها در این سینما اکران می‌شود.

ادامه مطلب...اخبار بندر گز-تورکمن‌نیوز-  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرگز از راه‌اندازی سینما موقت برای بهره برداری خانواده و جوانان در این شهرستان خبر داد و گفت: جدیدترین فیلم‌ها در این سینما اکران می‌شود.

ادامه مطلب...اخبار بندر گز-تورکمن‌نیوز- مدیرعامل شرکت خدمات فنی و مهندسی و خط و ابنیه تراورس کشور گفت که دولت یازدهم با وجود تنگناهای مالی با ارائه راهکارهای مختلف از جمله انتشار اوراق مشارکت و با حمایت مدیران ارشد راه آهن به نهایی شدن اجرای پروژه دو خطه کردن مسیر بندرگز به سبزدشت (بندرترکمن) تاکید دارد.

ادامه مطلب...اخبار بندر گز-تورکمن‌نیوز:  ۸۰۰ کیلوگرم ماهی کپور قاچاق در بندرگز کشف و ضبط شد.

ادامه مطلب...اخبار بندر گز-تورکمن‌نیوز: جشنواره فرهنگ و اقتصاد در قالب برنامه‌های پیاده‌روی خانوادگی، اجرای موسیقی، تهیه غذاهای سنتی و انجام ورزش‌های بومی و محلی عصر جمعه با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری گلستان، فرماندار بندرگز و مردم در روستای کارکنده از توابع بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد.

ادامه مطلب...اخبار بندر‌گز-تورکمن‌نیوز: دادستان بندرگز در غرب استان گلستان از دستگیری عامل اختلاس ده میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد و افزود متهم با صدور قرار روانه زندان شد.

ادامه مطلب...اخبار بندرگز-تورکمن‌نیوز: امام جمعه شهرستان بندرگز گفت: پیام دهه فجر ولایتمداری ،استکبارستیزی و عزتمندی است و راهپیمایی 22بهمن بیعت دوباره مردم با ولی امر مسلمین بود.

ادامه مطلب...اخبار بندر گز-تورکمن‌نیوز: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی ازمسئولان کشوری و استانی بیمارستان 96 تختخوابی شهدا بندرگز از توابع غرب استان گلستان روز دوشنبه به بهره برداری رسید.

ادامه مطلب...اخبار بندر‌گز-تورکمن‌نیوز: در اولین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه صنایع‌دستی و تولیدات روستایی با هدف ترویج فرهنگ و آداب و رسوم سنتی و محلی در بخش مرکزی شهرستان بندرگز واقع در غرب استان گلستان گشایش یافت.

ادامه مطلب...اخبار بندر‌گز-تورکمن‌نیوز:  قائم مقام و معاون آموزشی موسسه آموزش عالی هیرکانیا شهرستان بندرگز گفت: اولین همایش ملی علوم انسانی با محوریت مدیریت، حسابداری، روانشناسی و اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی در استان گلستان برگزار می شود.

ادامه مطلب...اخبار بندر گز-تورکمن‌نیوز: استاندار گلستان گفت: مطالعات طرح نجات خلیج گرگان در حال اجراست و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح اختصاص یافته است.

ادامه مطلب...اخبار بندر گز -تورکمن‌نیوز: خوراک استاندارد طیور با تلاش تیم تحقیقاتی و محققان دانشگاه هیرکانیا در شهرستان بندرگز استان گلستان تولید شد.

ادامه مطلب...اخبار شهرستان بندرگز- تورکمن نیوز؛ فرماندار بندرگز گفت: برف و سرمای آذرماه بیش از 370 میلیارد ریال به باغات و محصولات درختی این شهرستان خسارت وارد کرده که مسئولان استانی و شهرستانی پیگیر جبران آن و کاستن از نگرانی باغداران هستند.

ادامه مطلب...اخبار بندرگز- تورکمن‌نیوز: معاون فرماندار شهرستان بندرگز گفت : طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن ، برای کشور مهم است و همه باید دولت را یاری کنند.

ادامه مطلب...تورکمن نیوز- اخبار بندر گز: اولین دوره مسابقات 'جام روستا قهرمان' با شرکت ورزشکاران 17 روستای بندرگز و حضور جمعی از مسوولان در روستای گز شرقی این شهرستان آغاز شد.

ادامه مطلب...تورکمن نیوز- اخبار بندرگز: همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد باسعادت حضرت ثامن الحجج (ع) کاروان خادمان حرم رضوی صبح امروز با استقبال مردم و مسئولان شهرستان بندرگز وارد این شهرستان شدند.

ادامه مطلب...توركمن نيوز- اخبار بندر گز: با حضور فرماندار و مسوولان شهرستان نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی و سنتی در ساحل دریای بندرگز افتتاح شد.

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram