ادامه مطلب...سلامت-تورکمن‌نیوز- انار، این میوه‌ی پاییزی بسیار خوشمزه و دوست داشتنی را می توان یکی از لذت‌های بی‌نظیر سومین فصل سال نیز بشمار آورد. پاییز هزار رنگ در کنار چشم‌اندازهای طبیعی بی‌نظیر و باران‌های دوست‌داشتنی، میوه هایی همچون انار نیز دارد که به زیبایی آن دامن می‌زنند.

ادامه مطلب...سلامت-تورکمن‌نیوز- اگر سرتیتر مطالب مربوط به مقالات سلامت و تناسب اندام را مشاهده کرده باشید، می بینید که در بیشتر آن‌ها بر افزایش مصرف غذاهای کامل و تازه و کاهش مصرف موادغذایی فراوری شده تاکید شده است.

ادامه مطلب...سلامت-تورکمن‌نیوز- بهتر است دارو را طبق نیاز مصرف کنید. مثلا اگر فقط آبریزش بینی دارید، یک آنتی هیستامین کافی است یا اگر سرفه می‌کنید، یک داروی ضدسرفه به تنهایی مشکل را حل می کند. قبل از مصرف دارو روی جعبه آن را مطالعه کنید یا از داروساز سوال کنید که این دارو شامل چه موادی است.

ادامه مطلب...سلامت-تورکمن‌نیوز- تزریق آمپول دگزامتازون برای بیمار، هنگام بروز سرماخوردگی در کشور ما بسیار شایع است، در حالی که به سبب اثرات این دارو بر تضعیف سیستم ایمنی بدن، خطر ابتلا به بیماری‌های عفونی و دردسرهای دیگری را به همره دارد.

ادامه مطلب...سلامت-تورکمن‌نیوز- تقریبا همه افراد وقتی رژیم لاغری می گیرند، با دیدن غذاهای موردعلاقه شان هیجان زده شده و دهانشان آب می افتد.

ادامه مطلب...سلامت - ترکمن نیوز - برخی افراد فصل سرماخوردگی را بدون حتی یک عطسه سپری می کنند آنان در هواپیماها، دفاتر و مکان های شلوغ سرشار از ویروس بدون کوچکترین مشکلی رفت و آمد می کنند.

ادامه مطلب...سلامت-تورکمن‌نیوز- یکی از خوردنی‌های دوست داشتنی که بسیاری به آن علاقه دارند می‌تواند بزودی جایگزین مناسب و قابل دسترسی برای داروهای ضد افسردگی شود. مطالعات محققان کالج سلطنتی لندن نشان می‌دهد که قارچ‌های جادویی که ماده ی موثر درون عصاره ی آن‌ها به سیلوسیبین (psilocybin) مشهور است و گفته می‌شود که تاثیرات سرخوش کننده و حتی هذیان آوری دارد می‌توانند به کاهش علائم مشکلات روحی روانی کمک کنند.

ادامه مطلب...سلامت-تورکمن‌نیوز- مطالعات متعدد نشان داده که برخی از چیزهایی که می‌توانید برای بهبود فعالیت مغزتان داشته باشید همان‌هایی هستند که برای سلامت جسمی خود انجام می‌دهید.

ادامه مطلب...اخبار سلامت-توركمن‌نيوز: طب سنتی چینی نقطه‌ای را روی بدن نشان می‌دهد که ماساژ آن استرس را کاهش می‌دهد.

ادامه مطلب...اخبار سلامت- توركمن‌نيوز: افرادی که به صورت مداوم ورزش می‌کنند باید از موارد خاصی آگاهی داشته باشند تا نتیجه‌ بهتری از ورزش کردن خود بگیرند و ضرری به سلامت آنها وارد نشود.

ادامه مطلب...اخبار سلامت-تورکمن‌نیوز-  یک فوق تخصص گوارش، کبد و آندوسکوپی درباره مصرف رانیتیدین گفت: اگرچه مصرف این رانیتیدین برای رفع برخی مشکلات گوارشی مفید و مؤثر است، اما مصرف بیش از اندازه تعیین شده آن، می‌تواند موجب بروز برخی مشکلات و بیماری‌ها شود

ادامه مطلب...اخبار سلامت-تورکمن‌نیوز- تحقیقات جدید نشان میدهد بین سرطان‌های مرتبط با چاقی و زنان بعد از یائسگی با وزن طبیعی که غذای نیمه آماده و هله هوله مصرف می‌کنند ارتباط وجود دارد. محتویات غذا به اندازه مدیریت وزن به عنوان یک وسیله مهم در حفاظت در برابر ابتلا به انواع سرطان‌ها شناخته شده است.

ادامه مطلب...اخبار سلامت-تورکمن‌نیوز-  مردان از نظرنیاز‌های تغذیه‌ای با زنان تفاوت‌هایی دارند از جمله آن‌ها باید به مواد مغذی لازم برای حفظ عضلات و پیشگیری از بیماری‌های مانند سرطان پروستات توجه بیشتری نشان دهند. لذا غذاهای مفید برای مردان با زنان متفاوت است

ادامه مطلب...اخبار سلامت-تورکمن‌نیوز-  اغلب افراد بر این باورند که اگر دارو را با شکم خالی بخورند یا قرص را در آب حل کرده یا بجوند یا به جای یک قرص، تعداد بیشتری از آن را بخورند، جذب دارو بهتر و قدرت اثر آن بیشتر می‌شود، اما این باورها تا چه میزان صحت دارد؟

ادامه مطلب...سلامت-تورکمن‌نیوز-  یکی از ایده آل‌های سازمان غذا و دارو برای ارتقای سلامت، جایگزین نمودن نان صنعتی بجای سنتی است

ادامه مطلب...اخبار سلامت-تورکمن‌نیوز-  در این مقاله به توضیح کاملی از روماتیسم مفصلی یا آرتریت روماتوئید می پردازیم. تعداد کسانی که در دنیا از بیماری روماتیسم مفصلی یا آرتریت روماتوئید رنج می برند، کم نیست.

ادامه مطلب...اخبار سلامت-تورکمن‌نیوز-  شما هم جزو خانم هایی هستید که عفونت مخمری واژن را تجربه کرده اند؟ در این مطلب به بررسی علت و راه های درمان عفونت مخمری واژن می پردازیم.

ادامه مطلب...اخبار سلامت-تورکمن‌نیوز-  اگر به تازگی یک سکته قلبی را پشت سر گذاشته اید و از اینکه در آینده یک سکته قلبی داشته باشید، نگرانید، این مطلب را بخوانید.

ادامه مطلب...اخبار سلامت-تورکمن‌نیوز-  پیش از آغاز یک رژیم غذایی باید چند نکته را یاد گرفته و به خاطر بسپارید. یک برنامه‌ رژیمی  مفید  به شما کمک می‌کند که وزنتان را کم کم کاهش دهید، همچنین سبب بوجود آمدن عادات غذایی و  سبک زندگی صحیحی می‌شود که می‌توانید آنها را در طولانی مدت رعایت و حفظ کنید

ادامه مطلب...اخبار سلامت-تورکمن‌نیوز-  یک متخصص پوست و مو با بیان تاثیر نحوه خوابیدن بر ایجاد چین و چروک‌های زودرس پوست، گفت: شلی پوست، تیرگی دور چشم و چین و چروک های دور چشم ارتباط نزدیکی با نحوه خوابیدن شما دارد

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram