Balabar 01اخبار حوادث-تورکمن‌نیوز: سخنگوی اورژانس بابل از کشته و مصدوم شدن یک نفر بر اثر سقوط بالابر در ساختمان شهرک ۲۲ بهمن پشت پارک نوشیروانی بابل خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، مهدی غلام نیا روشن اظهار کرد:در طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵بابل مبنی سقوط بالابر در ساختمان در حال ساخت در شهرک ۲۲ بهمن پشت پارک نوشیروانی گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس ۱۱۵ بابل تکنسین‌های پایگاه امیرکلا را به محل حادثه اعزام کرد.

غلانیا روشن با بیان اینکه تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در مدت زمان ۶ دقیقه بر درصحنه حادثه حاضر شدند، تصریح کرد: در این حادثه دو کارگر که مشغول کار بودند از طبقه پنجم با بالابر به طبقه دوم ساختمان مجاور سقوط کردند.

سخنگوی اورژانس بابل، یادآور شد: متاسفانه یکی از کارگران که مرد ۴۵ ساله بود به علت شدت جراحات و خونریزی در دم جان سپرد و تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ برای احیا ثمری نداشت اما با این حال به بیمارستان منتقل شد که تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم مؤثر نبود.

 این مسئول، گفت: در این حادثه مرد ۳۲ ساله هم دچار شکستگی سر، صورت و کتف شد که تکنسین‌ها پس از اقدامات پزشکی وی را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند./ایسنا

مطالب مرتبط:

اعلام نتایج نهایی انتخابات در اهواز و گرگان

انتخاب خوب؛ تضمین امنیت و آرامش

74 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند

3.4 میلیارد ریال هزینه بهداشت و درمان به مددجویان کمیته امدا

دستگیری مدیران کانال چالش عکس و فیلم در گرگان

دو بخش جدید در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گنبدکاووس افتتاح شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram