Rahian Norتورکمن نیوز- اخبار گلستان: جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده ۱۳ هزار نفر در ایام نوروز از استان گلستان به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی تورکمن نیوز، سرهنگ حسین کریمی اول، ظهر امروز در نشستی مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 13 هزار نفر از مردم استان گلستان از 13 اسفند امسال تا 12 فروردین 95 در قالب اقشار، دانشجویی و خانوادگی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی افزود: خانواده‌هایی که قصد دارند در این ایام به مناطق عملیاتی بروند می‌توانند با حضور در سپاه نامه‌ای دریافت کنند و از امکانات اسکان و خوراک رایگان در آن مناطق بهره‌مند شوند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: مجموع سهمیه اعزام راهیان نور امسال ما 26 هزار نفر است که تاکنون 8 هزار نفر اعزام‌شده‌اند.

کریمی اول گفت: 600 نفر از استان گلستان برای خادم الشهدا ثبت‌نام کردند که از این تعداد 300 نفر خانم و 300 نفر آقا هستند و نفرات موردنیاز از این افراد به قید قرعه انتخاب می‌شوند.

به گفته وی، حلقه‌های ویژه صالحین در پایگاه‌های بسیج در اولویت اعزام هستند و بخشی از هزینه‌ها از سوی سپاه استان تأمین می‌شود.
کریمی اول اظهار کرد: اردوهای نور متعلق به زمان خاصی نیست و در همه طول سال این اردوها برقرار است، امسال سهمیه اعزام محلات 4 هزار و 500 نفر، اعزام دانشجویی 2 هزار نفر، اعزام دانش‌آموزی 10 هزار نفر بود که در بخش دانش‌آموزی 6 هزار نفر اعزام انجام‌شده است.

وی افزود: امسال کاروان زندانیان در قالب 3 اتوبوس نیز اعزام می‌شوند و 2 اتوبوس نیز برای طلاب جامعه المصطفی در نظر گرفته شد است.
کریمی اول به برنامه‌های اعزام نوروزی اشاره کرد و گفت: همایش روز ملی راهیان نور در روز 20 اسفند، اختتامیه جشنواره سرزمین نور در خرمشهر و رزمایش رزمی فرهنگی در خرمشهر از مهم‌ترین برنامه‌های اعزام نوروزی راهیان نور است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شبکه خبري تورکمن نيوز:
telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در مدارس گنبد تا 700 نفر

درخشش دانش‌آموزان گنبدی در مسابقات جهانی ریاضیات

علی مرگدری: پروژه‌های عمرانی گلستان تا 20 سال آینده هم به پا

آخر هفته سرد و بارانی در گلستان

بر عهده دار شدن 1500 نفر برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در

برگزاری نخستین فستیوال ورزشی کشور در گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram