Ebrahimi 9 Eاخبار فرهنگی-تورکمن‌نیوز: نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران امنیت شغلی ندارند و بیمه خبرنگاران و هنرمندان دارای چالش‎هایی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، علیرضا ابراهیمی در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد اظهار داشت: فرهنگ مظلوم‎ترین مقوله در کشور است و در عین مظلومیت اقدامات خاصی برای فرهنگ انجام نشده است.

وی با بیان اینکه کار لازم که باید  در حوزه فرهنگ انجام نشده، افزود: نیاز به فرهنگ یک اصل ضروری است و اینکه زیرساخت فرهنگی انجام نشده نمی‎توانیم همه را مجبور کنیم که کار فرهنگی کنند.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس با بیان اینکه تنها فرهنگ و ارشاد متولی فرهنگ نیست، افزود: آموزش و پرورش و دستگاه‎های متعددی وجود دارد که باید به حوزه فرهنگ اهتمام داشته باشند.

علیرضا ابراهیمی با بیان اینکه در استان گلستان در بحث‎های زیر ساختی مشکل داریم، افزود: هنوز در مجتمع‎های فرهنگی و هنری کاری انجام نشده و بخشی از آن برای 4 تا 5 سال ناتمام باقی مانده است.

وی با بیان اینکه پس از تالار وحدت تالار فخر الدین اسعد گرگانی یکی از تالارهای خوب در کشور به شمار می‎رود و این تالار قدمتش بالاست و نیاز داریم در استان تالارهای دیگری ساخته شود.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس تاکید کرد: مجتمع فرهنگی در حوزه انتخابی بنده با 40 درصد پیشرفت کار نیم‎تمام باقی مانده است.

ابراهیمی یادآور شد: ظرفیت‎ها و در حوزه فرهنگ و جوانان داریم و در حوزه حمایت مالی و حمایت‎های که زمینه رشدش فراهم است، باید توجه شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران امنیت شغلی ندارند و بیمه خبرنگاران و هنرمندان دارای چالش‎هایی است، گفت: وضعیت مجتمع فرهنگی و هنری گرگان تجهیز نشده است.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس با بیان اینکه بهترین مفاخر علمی شهدا هستند، تاکید کرد: مفاخر علمی باید شناسایی و اندیشه‎های روشنگرایانه  آنان به مردم نشان داده شود.

ابراهیمی تاکید کرد: به برخی مفاخر کشور مانند مختوم‎قلی فراغی کارهای انجام می‎شود و این به علت ظرفیت‎ها و علاقمندی‎هاست و باید کارهای اساسی برای مفاخر علمی ‎ما  انجام شود.

وی تاکید کرد: در کمیسیون فرهنگی مجلس سئوال اساسی این است که بودجه‎های فرهنگی در دستگاه‎ها در چه بخشی خرج می‎شود و باید بودجه‎های فرهنگی در بخش خودش هزینه شود.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس تاکید کرد: امیدواریم در استان گلستان با تلاشی که مجموعه استان دارند شاهد رشد ظرفیت‎های استان گلستان باشیم./تسنیم

مطالب مرتبط:

بی‌احترامی به اصحاب رسانه در روز خبرنگار/تقدیر از خبرنگاران

راه‌اندازی قرارگاه تامین امنیت انتخابات در ناجا

تشکیل صندوق حمایت از خبرنگاران در گلستان

مرزنشینان و مرزبانان برادرانی هستند که در حفظ و امنیت مرزهای

شغلی خانگی با درآمد روزانه ۵۰۰ هزار تومان

آرامش و امنیت هدف مشترک پلیس و دستگاه قضایی گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram