Jalase Ertebat Mostaghim Ba Mardom 3 Eاخبار گنبدکاووس-تورکمن‌نیوز: فرمانده انتظامی گنبدکاووس، تامین امنیت را از ارکان مهم جامعه دانست و گفت: رویکرد نیروی انتظامی برای تامین امنیت، جامعه محوری و استفاده از مشارکت‌های مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن،  سرهنگ محمود علی‌فر دوشنبه شب درنشست با اهالی محله ملک الشعرای گنبدکاووس درمسجد امام حسن (ع)، اظهار داشت: مردم سهم بسزایی درتامین امنیت ایفا می‌کنند.
وی افزود: مجموعه نیروی انتظامی درسراسر کشور با علم به این موضوع، ضمن تعامل با مردم و همگام با آنان در تامین امنیت تلاش می کند.
سرهنگ علی‌فر اضافه کرد: مجموعه انتظامی در گنبدکاووس نیز در راستای رویکرد نیروی انتظامی، حضور در مساجد و در جمع مردم را با هدف آگاهی بخشی به مردم در دستور کار قرار داده است.
وی، آگاهی بخشی به مردم را لازمه مشارکت آنان درتامین امنیت دانست و تصریح کرد؛ رعایت اصول ایمنی و امنیتی در نگهداری از وسائل از الزامات مشارکت مردم درتامین امنیت است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس همچنین با اشاره به تشکیل شورای معتمد پلیس درمحلات، گفت: این شورا وظیفه دارد با شناسایی آسیب‌های اجتماعی هر محله، به رابط انتظامی اطلاع دهد تا نسبت به بررسی و رفع آن اقدام شود.
سرهنگ علی‌فر، مواد مخدر، اعتیاد و فضای مجازی را از مهمترین آسیب‌ها اجتماعی دانست و گفت: این معضلات، بویژه فضای مجازی که بسیاری از کاربران نا آگاهانه به آن ورود می کنند، آسیب‌های زیادی به خانواده‌ها و فرزندان آنان وارد کرده است.
وی به چهارشنبه سوری و تعطیلات نوروزی نیز اشاره کرد و گفت: خانواده‌ها باید فرزندان خود را نسبت به خطرات استفاده از مواد آتش زا و انواع ترقه آگاه و هنگام مسافرت نسبت به رعایت اصول ایمنی منزل خود اقدام نمایند.
وی همچنین از هماهنگی انتظامی با برخی ادارات و نهادها بویژه شهرداری برای نصب دوربین‌های کنترل ترافیک خبر داد و یادآور شد: تعدادی دوربین خریداری شده که بزودی نصب آن در نقاط مورد نیاز شهر نصب می‌شود.
دراین نشست که معاونین انتظامی، روسای کلانتری‌ها، پلیس فتا و راهور گنبدکاووس نیز حضور داشتند، به پرسش‌های مردم پاسخ داده شد.
شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است./ایرنا

مطالب مرتبط:

تعیین 8 کمیته برای پیگیری فاجعه منا

فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای تامین گاز سه استان شمالی

شهردار فردا چه کسی خواهد بود؟/چالشی دیگر برای شهردار گنبد کا

انتخاب خوب؛ تضمین امنیت و آرامش

ارائه ۴۰ طرح برای تحول در گلستان به سازمان مدیریت

حراست و حفظ منابع طبیعی وظیفه شرعی همه اقشار جامعه است

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram