ادامه مطلب...کلاله-تورکمن‌نیوز- استقبال کم از پروازهای فرودگاه کلاله دومین فرودگاه استان گلستان سبب تعطیلی این فرودگاه برای چندمین بار در چند سال اخیر شد.

ادامه مطلب...اخبار کلاله-ترکمن نیوز-  بخشدار مرکزی کلاله در شرق استان گلستان اعلام کرد: در راستای توسعه زیرساخت ها و اجرای پروژه های عمرانی، اقتصادی و خدماتی، در نیمه اول سالجاری در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان افزون بر 21میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

ادامه مطلب...اخبار کلاله - ترکمن نیوز - مردم شهرستان کلاله به منظور پذیرایی از زائران امام حسین (ع) در کربلای معلی مجموعه​ای از حدود 8 تن موادغذایی برای برپایی موکب کلاله در مسیر نجف به کربلا، به این منطقه ارسال کردند.

ادامه مطلب...اخبار کلاله - ترکمن​نیوز - مراسم فارغ التحصیلی طلاب حوزه عرفانی روستای قوجاماز (قوجمز) در شهرستان کلاله برگزار می شود.

ادامه مطلب...اخبار کلاله-تورکمن‌نیوز- جلسه بررسی تامین ساز و کار توسعه و تعریض راه های روستایی و تامین زیرساخت های توسعه محورهای اصلی و بین شهری کلاله در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

ادامه مطلب...اخبار کلاله-تورکمن‌نیوز- مدیر جهادکشاورزی کلاله اعلام کرد: به رغم سپری شدن حدود 9 ماه از خسارت وارده به مزارع کلزای کشاورزان این شهرستان، صندوق بیمه محصولات کشاورزی با عدم پای بندی به تعهدات خود، تاکنون خسارت وارده به کشاورزان را پرداخت نکرده است.

ادامه مطلب...اخبار کلاله-تورکمن‌نیوز- بعد از سیل چند روز گذشته، وضعیت جاده سلامت شهرستان کلاله، بسیار بغرنج شده است و هر لحظه امکان بروز حادثه‌ای را برای مردم به همراه دارد.

ادامه مطلب...اخبار کلاله-تورکمن‌نیوز- با رای قاطع منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی شهر کلاله، عبدالحمید حق‌شناس به عنوان شهردار کلاله انتخاب شد.

ادامه مطلب...اخبار کلاله-تورکمن‌نیوز- فرماندار شهرستان کلاله گفت: یکی از مصدومان سیل در شهرستان کلاله استان گلستان پس از چند روز در بیمارستان جان باخت.

ادامه مطلب...اخبار کلاله-تورکمن‌نیوز- مدیر کل فرودگاه‌های استان گلستان از آغاز مجدد پرواز‌های مسیر تهران به کلاله با شرکت هواپیمایی "پویا ایر" از تاریخ یکم شهریور ماه سالجاری خبر داد.

ادامه مطلب...اخبار کلاله-تورکمن‌نیوز-  معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی کشور اعلام کرد: عملیات اجرایی احداث سایت اداری و درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان کلاله در نیمه اول شهریورماه سالجاری آغاز می شود.

ادامه مطلب...اخبار کلاله-تورکمن‌نیوز- تغییرات جوی که عصر پنجشنبه در شرق استان گلستان آغاز شده بود صبح جمعه با بارندگی شدید در شهرستان کلاله به اوج فعالیت بارشی خود رسید و موجب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی خیابان‌ها، معابر و محورهای اصلی و فرعی شهری و روستایی شد.

ادامه مطلب...اخبار کلاله-تورکمن‌نیوز- عضو کمیسیون عمران مجلس، با انتقاد از زیان ده بودن بیش از ۸۰ درصد فرودگاه‌های کشور، گفت: توجه به قابلیت‌های گردشگری شهرهای دارای فرودگاه و ایجاد فضاهای چند منظوره رفاهی در درون آن‌ها می‌تواند بازدهی را افزایش دهد.

ادامه مطلب...اخبار کلاله-تورکمن‌نیوز- نماینده مردم مینودشت در مجلس گفت: نظرخواهی رئیس‌جمهور از مقام معظم رهبری در انتخاب وزرا تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف نظام و دولت و تسهیل مسیر مدنظر رئیس‌جمهور و مردم دارد.

ادامه مطلب...اخبار کلاله-تورکمن‌نیوز- نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه (شرق استان گلستان) در مجلس شورای اسلامی گفت: اسم و آسمان و ظاهر این استان سرسبز و زیبا است، اما پشت این سرسبزی، فقر و محرومیت پنهان شده که باید این فقر برداشته شود تا شاهد رشد و توسعه گلستان باشیم.

ادامه مطلب...اخبار کلاله-تورکمن‌نیوز- نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس گفت: ۳۰۰ میلیون دلار از محل صندوق توسعه برای بحث آبرسانی در کل کشور در نظر گرفته شده است.

ادامه مطلب...

اخبار کلاله-تورکمن‌نیوز- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله از معدوم سازی 25 نوع قلم دارو در شهرستان کلاله خبر داد.

ادامه مطلب...اخبار كلاله- توركمن‌نيوز: مدیر جهادکشاورزی کلاله اعلام کرد : کشاورزان گندمکاراین شهرستان با تولید 184هزار و 225 تن، برداشت محصول گندم را به پایان رساندند.

ادامه مطلب...اخبار کلاله-تورکمن‌نیوز- مدیر جهاد کشاورزی کلاله گفت: ۷۹.۵ هکتار از اراضی شیبدار شهرستان کلاله به باغات مثمر زیتون ، گردو و گلابی تبدیل شده است.

ادامه مطلب...اخبار کلاله-تورکمن‌نیوز- نخستین پرواز در مسیر تهران _کلاله_تهران از چهارشنبه (18 مرداد ماه) آغاز می‎شود و در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته ادامه مي‌یابد.

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram