Aliasgar-Yosefy.jpgتورکمن نیوز : عضو شورای اسلامی شهر گرگان بر ضرورت تعاملات هر چه بیشتر در راستای تصویب بودجه تاکید کرد و گفت: تصویب بودجه 94 نیازمند برنامه‎ریزی است.

تورکمن نیوز به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اصغر یوسفی امشب در صحن رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: شورا، شهرداری و سایر مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی، در سایه تعامل می‎توانند گام‎های موثری در برنامه‎ریزی و تصویب بودجه سال 1394 بردارند.

وی با اشاره بر لزوم استقبال از سال نو و برنامه‎های آینده‎ساز تصریح کرد: تنها 20 روز به پایان سال 1393 باقی‎مانده تا قلب‎ها و احوال یکدیگر را دگرگون سازیم و با چهره‎های شاد و خوشحال میزبان مسافران نوروزی باشیم.

باید از اموری که بر خلاف مصلحت مردم است خودداری شود

این عضو شورا در خصوص فلسفه و ماهیت تشکیل شوراهای اسلامی شهر بیان داشت: خداوند در قرآن‌کریم فرمودند «وامرهم شورا بینهم» و «وشاورهم فی‎الامر» که در اصل هفتم قانون اساسی کشورمان شوراها به عنوان ارکان مهم تصمیم‎گیری و اداره امور کشور هستند.

یوسفی ادامه داد: کلام خداوند و تعمیم و تسری آن در قانون اساسی کشورمان، نشان‌گر جایگاه والای کار شورایی نزد خداوند و پیامبر اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه باید از هر گونه اموری که بر خلاف مصلحت مردم و جامعه باشد خودداری شود، خاطرنشان کرد: مطابق اصل 150 قانون اساسی تصمیماتی باید اتخاذ شود که مخالف موازین اسلام و قوانین کشور نباشد.

شورائیان نقاط ضعف همدیگر را کم‌رنگ‎تر و نقاط قوت همدیگر را پررنگ‎تر ببینند

عضو شورای اسلامی شهر گرگان به اهداف و استراتژی‎های خود در پارلمان محلی اشاره کرد و گفت: شهر گرگان لایق بهترین‎هاست و با تمام وجود و خلوص نیت باید برای شهر «گرگان» ایفای نقش کرده و در رشد و توسعه شهرمان بکوشیم.

یوسفی با تاکید بر اینکه همدلی از هم‌صدایی بهتر است، یادآور شد: باید چشم‎ها را شست و به گونه‎ای دیگر دید امروز در مرحله و گذاری قرار گرفته‎ایم که باید تصمیماتی شایسته و مفید را برای شهرمان اتخاذ کنیم.

وی خطاب به سایر اعضای شورا بیان داشت: بیاییم فکرها، اندیشه‎ها و قلب‎هایمان را برای رشد، توسعه و غرورآفرین شدن شهرمان به یکدیگر نزدیک کنیم، نقاط ضعف همدیگر را کم‌رنگ‎تر و نقاط قوت همدیگر را پررنگ‎تر ببینیم.

یوسفی با تاکید بر اینکه همه باید حول محور شهر گرگان فعالیت کنیم، ابراز داشت: باید با یکدلی، یک‌رنگی و یک‌صدایی برای آینده شهر و فرزندان‎مان بیاندیشیم و تصمیم بگیریم و گفتمان داشتن، با هم نشستن، همراهی داشتن و با یکدیگر مصاحبت داشتن را تقویت کنیم.

مطالب مرتبط:

تیتر نخست روزنامه‌های شنبه 3 مرداد 94

شهردار: زیبایی و رشد شهر گرگان نیازمند جذب سرمایه‌گذار است

تورم نیرو در شهرداری‌های گلستان بودجه عمرانی را کاهش می‌دهد

سهم هر ایرانی از بودجه سال آینده چقدر است ؟

عابدی: اولویت بودجه سال 94 اتمام پروژه‎های نیمه‎تمام سال 93

ارایه لایحه بودجه 96 بعد از 15 آذر خلاف قانون است

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram