Karimiترکمن نیوز - اخبار میراث فرهنگی و گردشگری: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از تصویب پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از سوی بانک‌های عامل به پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، ابراهیم کریمی در بازدید از 12 پروژه سرمایه‌گذاری اقامتی، پذیرایی و بین راهی در استان با حضور مدیرعامل بانک ملی استان گلستان اظهار کرد: سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری در استان گلستان از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و طرح‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری ارائه شده در این استان، آینده روشنی را در صنعت گردشگری رقم خواهد زد.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اهداف توسعه گردشگری، توسعه زیرساخت‌های گردشگری است، تصریح کرد: بهره‌مندی از فرصت‌ها و جاذبه‌های گردشگری در ابعاد مختلف این موضوع قابل توجه است، زیرا بهره‌مندی از زیرساخت‌های لازم و همسطح با استانداردهای بین‌المللی در این حوزه، زمینه را برای توسعه فراهم می‌آورد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ادامه داد: با توجه به اینکه رونق صنعت گردشگری با حمایت‌ها و مدیریت تأسیسات این صنعت محقق خواهد شد، نسبت به بازدیدهای دوره‌ای در این زمینه و حمایت‌های تسهیلاتی از این پروژه‌ها اقدام می‌شود.

کریمی خاطرنشان کرد: در این دوره از پروژه‌های احداث فاز اول هتل «آلتون» و مجموعه پذیرایی سنتی در گرگان، طرح توسعه هتل «کانیار» در علی‌آبادکتول، رستوران «وتالار بوجاری» در گنبدکاووس، «مهمانپذیر» در مینودشت و مجتمع پذیرایی «الماس و پوریا» در آزادشهر، مجتمع بین راهی «رازی» و هتل چهار ستاره در ازادشهر، هتل دو ستاره در مینودشت و هتل آسمان در گالیکش و رستوران «برتر جوجه» در گنبدکاووس بازدید به عمل آمد.

وی دستاورد این بازدید را تصویب پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از سوی بانک‌های عامل عنوان کرد و افزود: تعداد سه پروژه از پروژه‌های مورد بازدید پروژه‌های تکمیلی بوده و پنج پروژه سرمایه‌گذاری جدیدالاحداث هستند، همچنین تعداد سه پروژه از پروژه‌های مذکور در قالب تجهیز است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اظهار امیدواری کرد با بهره‌مندی مناسب از این پروژه‌ها و حمایت‌های لازم از آنها، پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری به نحو مطلوبی در نگارستان ایران اجرایی شده و ضمن جذب گردشگران داخلی و خارجی به رونق منطقه کمک کند./فارس

شبکه خبری گلستان، ایران و جهان:
برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید.

telegram.me/TurkmensNews

 

مطالب مرتبط:

تیم ملی والیبال بانوان ایران گام نخست را محکم برداشت/ نپال ه

۳۵ درصد ظرفیت سدهای گلستان تکمیل شده است

۳۸۴ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گلستان پرداخت شد‌

افزایش ۳۸ درصدی درآمدهای وصولی گمرک استان گلستان/نیمی از وار

استقبال مردم کردکوی از اولین المپیکی ورزش‌های انفرادی گلستا

خبر خوش برای روستائیان بیکار

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram