ejaraye tarhe asib 01تورکمن نیوز- اخبار گنبدکاووس: فرماندار ویژه گنبد گفت: آسیب‌شناسی ترک تحصیل دانش‌آموزان در مقاطع مختلف در نواحی مرزی شهرستان گنبد به صورت ویژه اجرایی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز،  محمد حمیدی ظهر دیروز در جلسه‌ شوراهای آموزش و پرورش گنبد اظهار داشت: با هدف آسیب‌شناسی مدارس غیردولتی و کمک به بهبود کیفیت آموزشی برای سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان با همکاری حوزه ارزش‌یابی بررسی‌های لازم برای مشکلات این مدارس انجام تا این مشکلات برطرف شود.

وی افزود: برای بررسی آسیب‌شناسی ترک تحصیل دانش‌آموزان به تفکیک مقاطع و موقعیت مدارس مناطق مرزی نگاه ویژه به این موضوع داشته و برای جذب ارتباطات ویژه اقدامات لازم انجام شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گنبد هم در این جلسه گفت: در 2 سال گذشته، براساس ارزیابی و نظرسنجی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس در زمینه آموزش ابتدایی، امور پرورشی مانند برنامه‌های فرهنگی، هنری، نماز و غیره و سوادآموزی رتبه نخست و در زمینه تربیت بدنی نیز رتبه دوم را در سطح استان کسب کرده است.

حسین‌زاده کسب رتبه دوم تربیت‌ بدنی را به علت پرداخت نکردن هزینه لازم برای اعزام تیم‌های ورزشی به مرکز استان دانست و گفت: اگر می‌توانستیم در این زمینه نیز هزنیه‌های لازم را داشته باشیم، رتبه نخست استان از آن شهرستان گنبد بود.

وی با اشاره به نام‌گذاری‌ 24 تا 30 دی ماه به نام هفته‌ شوراها گفت: امیدواریم با مساعدت و همکاری مسئولان شهرستانی بتوانیم همایش شهرستانی در این زمینه را برگزار کنیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: هم‌اکنون در شهرستان گنبدکاووس 42 مدرسه مستقل اعم از دولتی و غیرانتفاعی وجود دارد که 11 مدرسه غیردولتی و بقیه دولتی هستند.

حسین‌زاده افزود: براساس تقسیم‌بندی انجام شده 16 مدرسه این شهرستان جزو مدارس پیشرو هستند که این مدارس رتبه‌های بالایی در زمینه کنکور و مسابقات علمی در سطح کشور کسب کردند و 26 مدرسه جزو مدارس لازم توجه قرار دارند.

در این جلسه مصوب شد با همکاری شهرداری و بخشداران و دهیاران زمین‌های کاربری آموزشی شناسایی و برای آموزشی شدن آن‌ها تلاش شود./تسنیم

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

دیدار اعضای شورای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی با امام جمعه گن

جابه‌جایی دانش‌آموزان در صندوق عقب خودرو

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار ویژه گنبد معارفه شد

اجرای برنامه های بزرگداشت روز گرگان 28 و 29 شهریور

اجرای طرح تله کابین گرگان امسال

سالانه 3هزار نفر به علت اجرای ناقص مولفه‌های سلامت از سوختگی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram