Footbal School 58 Copyتورکمن نیوز - یاشار نیازی: دوشنبه 15 تیرماه 94 با فوتبالیست پیشکسوت؛ گلچشمه در استادیوم آزادی گنبد که به تازگی توسط وزیر ورزش و جوانان کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسید در خصوص تأسیس و مدیریت مدرسه فوتبال پدیده گنبد کاووس گفتگویی داشتم که در ادامه توجه‌تان را به آن جلب می‌کنم:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، این مربی باسابقه و خوش استیل گنبدی خودش را اینچنین معرفی کرد: عبدالجلیل گل‌چشمه متولد 1345 شهرستان گنبدکاووس و مربی A آسیا و بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و ابومسلم مشهد هستم.


گلچشمه گفت: شهرستان گنبدکاووس در گذشته بازیکنان مطرحی در سطح کشور همچون: محمود سیدی، ممی‌شیر قوجقی و قدیر غفاری و ... را به خود دیده است.
مربی مدرسه فوتبال پدیده اذعان داشت: این شهرستان با استفاده از تجارب گذشته توانسته است تا بازیکنان جوان و با اخلاق نظیر، سردار آزمون و فرهاد قائمی را در سطح ملی و جهانی معرفی نماید که مایه افتخار و سربلندی شهرستان گنبدکاووس می‌باشند.

 

Footbal School 59 Copy

 

عبدالجلیل گلچشمه ادامه داد: بر خود فرض می‌دانم تا از پیشکسوتان و بازیکنان نام‌آور این مرز و بوم به جهت شکوفایی ورزش تشکر نموده و برای آن‌ها آرزوی سلامتی و توفیق روز‌افزون دارم. در راستای انتقال دانش و تجربه بیست ساله خود، ارتقاء سطح فوتبال منطقه و استعدادیابی در این رشته، مدرسه فوتبال پدیده در سال 1394 شروع به فعالیت نموده است. مربیانی که در این مهم ما را یاری می‌نمایند، آقایان؛ طاهر کوچکی، یعقوب قزل‌سفلو، حامد آتابای، خلیل قره‌ئی، یوسف چرکزی، غفور یلقی و ستار صفایی می‌باشند تا بتوانیم با کمک این عزیزان، استعدادهای بالقوه فوتبال منطقه در سطوح خردسالان و جوانان شناسایی و به ورزش فوتبال کشور معرفی نماییم.


مؤسس مدرسه فوتبال پدیده گفت: بدینوسیله از مهندس حمیدی فرماندار ویژه گنبد، رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس، مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان کشور دکتر طیبی، رئیس اداره ورزش ابراهیم غفاری و رئیس هیئت فوتبال رضا نوعی که زحمات زیادی برای ارتقای ورزش فوتبال متحمل شده‌اند کمال تشکر را دارم. در خاتمه از خبرنگار و مدیر سایت خبری تورکمن نیوز یاشار نیازی که در جهت معرفی ورزش بخصوص رشته فوتبال شهرستان گنبدکاووس تلاش می‌نمایند، قدردانی می‌نمایم.

 

در ادامه توجه‌تان را به گزارش تصویری مدرسه فوتبال پدیده جلب می‌کنم:

 

مطالب مرتبط:

تعیین هئیت رئیسه‌ی جدید شورای شهر گنبد کاووس

دانش آموزانی که در ساختمان نیمه ساخته ای که مدرسه نامیده می

نیاز تیم هاوش گنبد به یک بازیکن دریافت‌کننده قدرتی

نامه زیبای فرانچسکو توتی پس از خداحافظی از دنیای فوتبال

تصادف پراید در جاده داشلی‌برون گنبد کاووس+عکس

آغاز طرح سنجش هفت هزار نوآموز بدو ورود به مدرسه در گنبدکاووس

دیدگاه‌ها  

+1 #2 پاسخ: مصاحبه با گلچشمه مربی مدرسه فوتبال پدیده گنبد کاووس+عکسعطاجان 1396-08-19 21:07
من میخوام کلاس فوتبال ثبت نام کنم هزینه ثبت نام چقدره؟
-1 #1 پاسخ: مصاحبه با گلچشمه مربی مدرسه فوتبال پدیده گنبد کاووس+عکسارین 1394-04-19 21:34
دستتون درد نکنه فوق‌العاده بود

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram