tarhe tolidy kalale 01تورکمن نیوز- اخبار اجتماعی: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان کلاله روز یکشنبه درحاشیه آیین بهره برداری ازاین پروژه گفت: این طرح با هدف فراهم کردن زمینه اشتغال برای جوانان و در راستای اقتصاد مقاومتی با 250 میلیون ریال تسهیلات درزمینی به مساحت دو هزار متر مربع اجرا شده است.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، سرهنگ یعقوب مصطفی لو افزود: این طرح درحال حاضر برای سه نفر به صورت مستقیم وبرای شش نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده است.
مجری این طرح نیز که ازفعالین این عرصه است اظهارکرد: برای احداث هر گلخانه 250میلیون ریال هزینه شده و علاوه براین درحاشیه گلخانه‌ها امکانات و تجهیزات کاشت، داشت و برداشت نیز تامین شده است.
حسین پودینه افزود: در حال حاضر از چهار گلخانه برنامه ریزی شده، دو گلخانه فعال است در آینده نزدیک دو گلخانه دیگر نیزبه بهره برداری رسیده برای افرادبیشتری فرصت اشتعال ایجاد می شود.
این فعال عرصه اقتصاد مقاومتی ادامه داد: درهر گلخانه که دارای 580 متر مربع مساحت است، یک هزار بوته خیار کاشته شده است./ خبر مزکر گلستان

 

http://turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

حملات تروریستی در بروکسل/مرز بلژیک و فرانسه بسته شد+عکس

جنگل ابر در لیست مناطق حفاظت شده قرار گرفت

زندانیان گلستان به مناسبت هفته وحدت به مرخصی می‌روند

رستم قاسمی : کسانی که مدعی حل ۱۰۰ روزه مشکلات اقتصادی بودند

500 دانش آموخته مراکز آموزش عالی گنبدکاووس در طرح کارورزی شر

مشارکت آمریکا در تجاوز عربستان به یمن

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram