khesarat seil golestan 01اخبار حوادث- تورکمن نیوز: مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت :۲۵۰ واحد مسکونی در سیل دیروز در استان گلستان آسیب دید که بیشتر این واحدها در شهرستان گرگان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، صادقعلی مقدم با اشاره به خسارت‌های سیلاب دیروز در استان اظهار داشت: 250 واحد مسکونی در سیل دیروز در استان گلستان آسیب دیدند و کار امدادرسانی به مردم و مسافران از همان لحظات اولیه آغاز و به مردم وسایل مورد نیاز داده شد.

وی افزود: در بخش زیر ساخت هم آسیب چندانی در این بخش نداشتیم و تنها در 3 روستای شش آب، سید کلاته و باقرآباد شهرستان رامیان مشکل آب شرب وجود دارد که  با تانکر آب‌رسانی در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان تصریح کرد: در بخش راه‌ها هم در همان ساعت اولیه همه راه‌ها توسط نیروهای امدادی و پلیس و راه و شهرسازی استان بازگشایی شد و مشکل بسته بودن راه‌های استان را نداریم.

وی درباره جبران خسارات به منازل مسکونی هم گفت: با تمهیدات شهرداری گرگان و قرارداد با شرکت‌های بیمه‌ای خسارت به واحدهای مسکونی پرداخت می‌شود.

مقدم گفت: گروه‌های امدادی برای برطرف کردن مشکل برق مردم در استان مازندران امروز به این استان اعزام می‌شوند تا بتوانند در حل مشکل برق به نیروهای شرکت نیرو کمک کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان افزود: متاسفانه سیلاب دیروز سبب مرگ 3 نفر در روستای آق لر شهرستان مراوه تپه و یک نفر در روستای قزلجه شهرستان آزادشهر بر اثر صاعقه و سیلاب شد./ تسنیم

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

جاده گرگان -ساری باز شد/تردد در راه‌های گلستان بااحتیاط انجا

استقبال امام جمعه از کاروان زیر سایه خورشید در مصلی اهل سنت

۶۰ هکتار از اراضی گندم، ۲ هکتار باغ و ۱.۵ هکتار جنگل‌های گال

واگذاری برخی پناهگاه‌های حیات وحش به شکارچیان؟!

سه خطر پنهان تبلت برای کودکان/موبایلتان را هرگز در جیبتان نگ

مبارزه با ملخ مراکشی در ۴ هزار هکتار از اراضی آق‌قلا اجرا شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram