Kolang Muzeتورکمن نیوز- فاطمه عبدی: فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: هم‌زمان با دهه فجر عملیات اجرایی موزه بزرگ باستان‌شناسی استان گلستان در گنبدکاووس آغاز شد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن‌های ایران،  محمد حمیدی، ظهر امروز در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های دهه فجر شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: عملیات اجرایی فاز نخست موزه بزرگ باستان‌شناسی امروز بااعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومان آغاز می‌شود و در 3 سال با اعتبار 6 میلیارد تومان آن به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: گازرسانی به 8 روستا و 10 واحد صنعتی بااعتبار 31.5 میلیارد ریال، کارخانه تولید رنگ با اعتبار 46 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی 35 نفر از دیگر پروژه‌های مهم شهرستان گنبدکاووس است.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: افتتاح خیابان آزادی روستای گدم‌آباد که به طول یک هزار و 250 متر و به عرض 20 مترمربع زیرسازی آسفالت و جدول‌کشی شده است از دیگر پروژه‌های مهم شهرستان گنبدکاووس است.

حمیدی گفت: امروز 294 پروژه اقتصادی، عمرانی و اشتغال‌زایی با اعتبار 830 میلیارد و 894 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی 119 پروژه افتتاحیه را از پروژه‌های عمرانی دانست و اظهار کرد: اعتبار این پروژه‌ها 299 میلیارد ریال است و 38 پروژه عمرانی نیز با اعتبار 315 میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

حمیدی تأکید کرد: 136 پروژه اشتغال‌زایی نیز بااعتبار 172 میلیارد ریال افتتاح و تنها یک پروژه اشتغال‌زایی با اعتبار 48 میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

به گفته وی درمجموع با این پروژه‌ها برای 499 نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

 

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

بازدید رئیس شورا و شهردار گنبد از احداث میدان مختومقلی فراغی

معاون گردشگری: تورهای گردشگری بین استانی در کشور راه‌اندازی

آغاز عرضه میوه شب عید در کلاله

صحبت‌های نایب رئیس فدراسیون والیبال در خصوص لیگ برتر بانوان

دفاتر پیشخوان ثبت‌احوال در استان گلستان راه‌اندازی می‌شود

واکنش ظریف به اقدام وزیر امور خارجه عربستان در حاشیه نشست اس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram