×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

entekhabatاخبار انتخابات - ترکمن‌نیوز:   رئیس ستاد انتخابات استان گستان گفت: در مجموع در ۶ روز ثبت‌نام نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا بیش از ۶ هزار نفر در استان گلستان ثبت‌نام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  علی اصغر طهماسبی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران درباره آخرین آمار ثبت‌نام نامزدهای انتخابات اظهار داشت: در ششمین روز ثبت‌نام نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان گلستان بیش از 1950 نفر با مراجعه به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ثبت‌نام کردند.

وی تاکید کرد: در مجموع در 6 روز نخست ثبت‌نام نامزدها در انتخابات شوراهای شهر و روستا، بیش از 6 هزار و 100 نفر در استان ثبت‌نام کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان تصریح کرد: فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان موظف هستند تا زمان حضور آخرین داوطلب همکاری لازم را جهت ثبت‌نام داشته باشند.

وی همچنین زمینه مشارکت درآخرین روز ثبت نام را بالا دانست و افزود: با توجه به حجم مشارکت، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها تلاش خواهند کرد، زمینه‌های افزایش مشارکت عمومی را فراهم آورند و شرایط لازم را برای داوطلبان فراهم کنند.

طهماسبی گفت: یک‌ هزار و 625 صندوق انتخاباتی در استان گلستان برای انتخابات شهر و روستا و ریاست جمهوری تدارک دیده شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان افزود: در صورتی که  در برخی روستاها تعداد داوطلبان به حد نصاب نرسد در آن روستاها انتخابات شوراها را نخواهیم داشت.

طهماسبی تاکید کرد: 839 روستا و 30 شهر در انتخابات شورا شرکت می‌کنند و  در 26 شهر گلستان که جمعیت زیر 50هزار نفر دارند شورای پنج نفره، در سه شهرگنبدکاووس کاووس، علی‌آبادکتول وبندرترکمن که جمعیت بالا 50هزار دارند شورای 7 نفره انتخاب می‌شوند.

وی تاکید کرد : شهر گرگان نیز با بیش از 200 هزار نفر جمعیت  در این دوره از انتخابات 9 نفر عضو شورای اسلامی خواهد داشت و در حال حاضر شهر گرگان شورای 13 نفره دارد که براساس قانون امسال تعداد اعضا کاهش می‌یابد./تسنیم

مطالب مرتبط:

کوهنوردان گمشده در ارتفاعات گرگان پیدا شدند

اختصاص 56 دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد گلستان

درخشش گلستانی‌ها در چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر معلولین

برگزاری رقابت‌های فوتبال ساحلی جام آزادسازی خرمشهر در غرب گل

مراسم تشییع 9 تن از شهدای منا در گنبد کاووس برگزار شد + عکس

تولید اوپک ۱۷۰ هزار بشکه‌ کاهش یافت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram