Sekkeتورکمن نیوز- اخبار اقتصادی: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان گفت: در سال گذشته ۵۶ درصد اعتبارات استانی در استان گلستان تخصیص یافت.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز،  حسین پیش قدم اظهار داشت: سال 94 از منظر اعتبارات با مشکلاتی همراه بوده و از رشد اقتصادی خوبی برخوردار نبود و ما نتوانستیم اعتبارات عمرانی و تملک دارایی خوبی داشته باشیم.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی بی‌شک ما را از تکان‌های خارجی و داخلی که سبب توقف رشد اقتصادی می‌شود، نجات خواهد داد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان تصریح کرد: کل بودجه علم و فناوری کشوری 700 میلیارد تومان و 180 میلیارد مربوط به استان گلستان است.

پیش‌قدم اظهار کرد: از سال 94 پی‌گیر واگذاری 64 پروژه در سطح استان گلستان بوده که 34 پروژه ملی و بقیه آن استانی است و شهرستان گنبدکاووس از نظر کارشناسان دارای ظرفیت بالقوه‌ای در سطح استان است.

رئیس مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان تصریح کرد : در سال 94 همه هزینه‌های حقوق و مزایای دستگاه‌های اداری که 18 میلیارد تومان بود، در اواخر اسفند ماه پرداخت شد و عملکرد ما در موضوع حقوق و مزایا 114 درصد نسبت به مصوب قانون اعتبارات است و در دیگر هزینه‌ها این عملکرد 111 درصد است.

پیش‌قدم افزود : 56 درصد اعتبارات استانی در سال 94 تخصیص یافت و ما توانستیم در حوزه نفت، 100 درصد اعتبارات را از سازمان مدیریت و برنامه ریزی جذب کنیم که در 2 روز آینده به دستگاه‌ها تزریق خواهد شد.

وی اظهار کرد : با توجه به مشکلات اقتصادی نسبت به حقوق و مزایا سال 95، 11 میلیارد تومان کسر اعتبارات داریم که امیدواریم تا پایان سال تامین شود.

پیش‌قدم درباره شهرستان گنبدکاووس گفت: ده و نیم درصد اعتبارات استان مربوط به این شهرستان است و کل اعتبارات سال گذشته 129 میلیارد تومان بود که حدود 13 میلیارد تومان آن مربوط به شهرستان گنبد است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

قمر مصنوعی ترکمن "ترکمن عالم 52°E " در موقعیت مداری قرار گر

اجماع و انتظار برای تعیین صلاحیت‌ها در ترکمن صحرا

سرپرست دفتر شهری استانداری: بیش از چهارهزار تن قیر یارانه‌ای

رضا منوچهری رئیس هیئت ورزش‌های رزمی گلستان انتخاب شد.

انهدام باند سارقان خانوادگی با 55 فقره سرقت از خانه‌های ويلا

با همت شورای اسلامی و شهرداری گنبد کاووس با شعار "نهضت شهر س

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram