TurkmensNews goroh jahadi 01تورکمن نیوز- اخبار اجتماعی: مدیر توانمندسازی و کارآفرینی سازمان بسیج سازندگی استان گلستان گفت: در ۳ ماه نخست امسال ۲۰۰ گروه جهادی و ۲۶۰ گروه جهادی هجرت به مناطق محروم استان گلستان اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا، علی بیانی اظهار داشت: در 3 ماهه نخست امسال این سازمان اقدام به اعزام 200 گروه جهادی و 261 گروه جهادی هجرت با محوریت محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار کرده است.

وی افزود: 1600 نفر از بسیجیان از کلاس‌های آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای در  عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی و مشاغل خانگی است، استفاده کرده‌اند.

مدیر توانمندسازی و کارآفرینی سازمان بسیج سازندگی گلستان تصریح کرد: کارگاه‌های مشاوره‌ای اشتغالزایی که برای راه‌اندازی فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی و دریافت تسهیلات و ایجاد برنامه‌ریزی برای آغاز بنگاه‌های اقتصادی کوچک و صنایع تبدیلی است، تعداد 380 نفر از این مشاوره‌ها استفاده کردند.

بیانی با اشاره به طرح هجرت3 افزود: طرح هجرت 3 همدلی و صمیمیت را در دانش آموزان تقویت می‌کند و آنان را به مهارت‌آموزی، خودباوری و فرهنگ کار و تلاش تشویق می‌کند و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان با حرفه آموزی و ایجاد همدلی و صمیمیت از دیگر مزایای این طرح است.

وی اظهار کرد: در استان گلستان مجموعه‌های متعددی مانند بسیج سازندگی، بسیج طلاب، بسیج دانش‌آموزی، بسیج دانشجویی و همه آنها که دغدغه محرومیت‌زدایی دارند و در طول سال دست به دست هم می‌دهند تا محرومیت را در عرصه‌های مختلف بزدایند.

بیانی تصریح کرد:  بسیجیان در همه اقشار مجدانه در این اردوها شرکت می‌کنند که کار بسیار سختی است اما این نگاه بسیار ارزشمند و مقدسی است.

مطالب مرتبط:

شهردار: زیبایی و رشد شهر گرگان نیازمند جذب سرمایه‌گذار است

انصراف 51 کاندیدای شورای شهر گنبدکاووس از حضور در رقابت انتخ

کشف افزون بر 11 کیلوگرم تریاک در گنبدکاووس

آغاز طرح تابستانه کتاب در گلستان

حضور 4 تیم از گلستان در مسابقات فوتوالی کشور

گلستان قهرمانی والیبال ساحلی جانبازان و معلولان کشوری

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram