Neshast Asatid Hang 3تورکمن نیوز- اجتماعی: معاون اجتماعی مرزبانی استان گلستان در نشست هم اندیشی هنگ مرزی اترک و نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اساتید دانشگاه پیام نور این شهرستان گفت: با آگاه‌سازی مردم و جامعه  نسبت به ماموریت‌های پلیس می‌توان همکاری مردم با پلیس را بیشتر کرد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن‌های ایران، حسین لیاقی افزود: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسب برای ارائه عملکرد و معرفی ماموریت‌های متنوع این نهاد به مردم است و آگاهی مردم نسبت به ماموریت‌های پلیس، باعث افزایش همکاری آنان با این یگان برقرارکننده نظم و امنیت خواهد شد.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی هر ساله با تشکیل ستادی از یگان‌های مختلف این سازمان، برنامه‌هایی که بیشترین اثر بخشی و آگاهی بخشی را داشته باشد، تدوین می‌کند.
لیاقی تصریح کرد: با گسترش ارتباطات در عصر فعلی، آگاهی بخشی به مردم یک اولویت مهم سازمانی است و نیروی انتظامی برای اثر بخشی بیشتر و بهتر برنامه‌ها بر مخاطبان خود، نیاز به نقطه نظرات کارشناسان علمی و نخبگان جامعه در قالب مقالات علمی، پژوهش  و اتاق فکر دارد.
معاونت پیشگیری و اجتماعی نیروی انتظامی در این نشست گفت: امروز سازمان نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت نیاز به مشارکت مردم دارد و با توحه به حمل خرید و فروش مواد مخدر به عنوان یکی از مهم‌ترین جرایم در شهرستان، نیروی انتظامی تلاش می‌کند تا با اطلاع رسانی عملکرد‌ها و ماموریت‌ها، همکاری بیشتر مردم را در انجام اقدامات پیشگیرانه و ارتقای امنیت بدست آورد.

Neshast Asatid Hang 1


ابوالفضل تیموری حوادث رانندگی، بدحجابی، اختلافات خانوادگی، سرقت اماکن خصوصی، سرقت احشام درگیری و سرقت خودرو را به ترتیب از دیگر مراسم این شهرستان برشمرد و افزود: امروزه برای کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی نیاز به اتاق فکر با حضور اساتید دانشگاه‌ها در رشته‌های مختلف حقوق، روانشناسی و اجتماعی داریم.
عضو هیأت علمی دانشگاه‌ پیام نور گفت: نیروی انتظامی با برگزاری همایش می‌تواند راهکارهای ارتباطی، آسیب‌ها، و تهدیدات و نقاط قوت و ضعف خویش را شناسایی و در ارتقاد عملکرد و اقدامات آینده تأثیرگذار باشد.
علی خسروی افزود: در برنامه‌های اجرایی هفته ناجا باید از متخصصان و صاحب‌نظران و نخبگان علمی بهره جست و به آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها باید بصیرت محلی داشت تا بتوان مسائل مربوط به آن را حل تا سیر تحول مشکلات کاهش یابد.
معاون آموزش دانشگاه پیام نور گفت: کشور ایران جزو کشورهای در حال توسعه است و مشکلات موجود و منحصر و خاص کشور ایران است و راهکارها و ایده‌های  کشورهای توسعه یافته در جهت حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در کشور اثر بخش نخواهد بود.
حسن سعیدی افزود: باید با تمامی اقشار موجود در جامعه هدفا که جزو مخاطبین ما هستند هم اندیشی ونشست صورت گیرد و فقط مختصص مرکز آموزش عالی نباشد که اگر این فرایند به طور طبیعی در مثبت ادامه یابد در افق نه چندان دور شاهد سرعت و ایده‌آل شدن این جریان و نیل به اهداف تعیین شده خواهیم رسد.
عبدالسمیع نیازی مدرس دانشگاه پیام نور گفت: نیروی انتظامی می‌تواند عامل اصلی و نقش کلیدی و موثر در پیشگیری مسائل و مشکلات موجود داشته باشد و پلیس با جلب مشارکت عمومی و آموزش همگانی بهره‌گیری از کارشناسان متخصص در امر ناهنجاری‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی نماید.
در این نشست ضمن بیان نقطه نظرات توسط برخی اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور، تاکید بر ضرورت چنین نشست‌هایی شد و مردمی بودن در رعایت اخلاق در بر خورد و با مردم دو ویژگی پلیس بر رعایت آن گردید.

مطالب مرتبط:

سفر معاون اول رییس جمهور به گلستان

معاون استاندار: طی یک سال بیش از 1500پروژه در گلستان افتتاح

بانک مرکزی سپرده‌های مردم را ضمانت نمی‌کند

دوقلوهای پسر بیشتر عمر می کنند

ادعاهای نادرست درباره علائم ظهور و مهدویت به اعتقادات مردم آ

تحویل سارقان طلافروشی گالیکش به پلیس آگاهی گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram