jalase 26fاخبار اجتماعی-تورکمن‌نیوز-  معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار گلستان گفت: استفاده بیشتر از توان شبکه های مجازی و موبایلی برای مهار و کنترل آسیب ها و معضلات اجتماعی ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  علی اصغر طهماسبی روز شنبه در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان اظهار کرد: در کنار بهره برداری از این شبکه ها برای تبلیغات انتخاباتی، می توان با اتخاذ سیاست های درست و هدفمند ، کاهش آسیب های اجتماعی را به عنوان یک اولویت مهم جامعه از طریق آن دنبال کرد.
وی بیان کرد: آسیب های اجتماعی بنیان افکنی مانند طلاق ، خودکشی ، تکدی گری ، حاشیه نشینی و مانند آن در حال رواج بیشتر است که باید از همه ظرفیت ها برای کنترل ، مهار و کاهش آن استفاده شود.
معاون استاندار گلستان افزود: سال گذشته 8 جلسه در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در استان برگزار و بیش از 80 مصوبه به تایید اعضا رسید که اجرای این مصوبات در راستای کاهش جدی معضلات و آسیب ها در حال پیگیری است.
طهماسبی در ادامه به نزدیک شدن برگزاری سالگرد درگذشت مختومقلی فراغی شاعر شهیر ایرانی و ترکمن اشاره کرد و گفت: این مراسم همه ساله و با حضور میهمانان داخلی و خارجی در گلستان برگزار می شود که امسال به دلیل همزمانی آن با ایام انتخابات ،در حال هماهنگی برای تغییر زمان سفر میهمانان و برگزاری مراسم در نیمه اول اردیبهشت هستیم.
وی در ادامه بر لزوم تحقق کامل شعار تعیین شده رهبر معظم انقلاب برای افزایش تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: دولت وعده کرده تا پایان سال قادر به ایجاد 630 هزار شغل جدید است و با توجه به جمعیت فراوان آماده به کار ، سالانه حدود 500 هزار بیکار در جامعه باقی می مانند که راه اصلی ایجاد شغل برای این افراد ، بهره گرفتن از سیاست های مرتبط با اقتصاد مقاومتی است./ایرنا

مطالب مرتبط:

رونمایی از سیستم مجازی هلوگرام بلندترین برج آجری جهان+تصاویر

ترامپ، تحریم های روسیه را لغو می‌کند

پیشنهاد کتاب برای مطالعه آخر هفته/ «وقت جنگ دوتارت را کوک کن

۳۰۰ میلیون دلار از صندوق توسعه برای آب‌رسانی در کشور اختصاص

بیشترین آسیب برف و یخبندان به محورهای روستایی استان

رویای جاودانگی؛ عجیب‌ترین روش‌هایی که انسان‌ها در طول تاریخ

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram