Gharavi 1 Mاخبار کلاله-تورکمن‌نیوز- نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس گفت: ۳۰۰ میلیون دلار از محل صندوق توسعه برای بحث آبرسانی در کل کشور در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، شهرام کوسه‌غراوی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی گلستان اظهار داشت: 300 میلیون دلار از محل صندوق توسعه برای بحث آبرسانی در کل کشور در نظر گرفته شده است.

وی افزود: امسال 300 میلیون دلار برای طرح‌های آبیاری تحت فشار، کم فشار و سامانه‌های نوین آبیاری و 300 میلیون دلار طرح‌های آبرسانی روستایی و توسعه شبکه‌های آن اختصاص یافته است.

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: 3 هزار میلیارد تومان برای راه‌های روستایی و 1400 میلیارد تومان نیز برای بخش ورزش و جوانان اختصاص داده شده که برای نخستین بار اعتبارات استانی 20 تا 30 درصد رشد پیدا کرده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان نیز در این جلسه گفت: سال 96 مصادف با نخستین سال برنامه ششم است و موضوعاتی که در برنامه ششم نسبت به شاخص‌های اقتصادی نسبت به بهره‌وری تورم، اشتغال تولید ناخالص داخلی و موضوعاتی که شاخص‌های اقتصادی را در برنامه ششم ترسیم کردند که باید در انتهای برنامه به آن برسیم.

حسین پیش‌قدم افزود: بودجه سال 96 استان گلستان در حوزه عمرانی بالغ بر 690 میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته بیش از 40 درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان تصریح کرد: سهم دو‌سوم نفت هم یکی از موضوعات مهم است نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

پیش‌قدم اظهار داشت: 105 میلیارد تومان هم در حوزه اقتصادی استان گلستان در نظر گرفته شده که می‌تواند در حوزه تولید و اشتغال کمک کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان خاطر نشان کرد: 20 درصد از اعتبارات بودجه استان گلستان را برای کمک‌های فنی و اعتباری و وجوه اداره شده و حوزه زیرساخت‌هایی که می‌تواند مسائل و مشکلات اقتصادی را حل کند ،تزریق می‌کنیم.

 

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: tasnimnews.com

مطالب مرتبط:

دستگیری قاتل دو نوجوان کمتر از 48 ساعت در گلستان/تقدیر خانوا

 مهندس بسنجیده: 301 طرح اقتصادی آماده افتتاح و بهره‌برداری

کاهش بیش از هزار تومانی قیمت مرغ در هفته‌های اخیر

راه‌های ایران در مسیر توسعه قرار دارند

دعوت امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس برای حضور حداکثری در انتخا

۴۶ پایگاه فوریت‌های پزشکی در ایام نوروز در استان گلستان فعال

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram