TurkmensNews Telegram TN

Hava Gol01هواشناسی گلستان- تورکمن نیوز: اداره کل هواشناسی گلستان دیروز یکشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که بر اساس الگوهای پیش بینی جوی از امروز دمای هوا در این استان بین 6 تا 8 درجه سانتی گراد گرم می شود اما به دنبال آن وقوع رگبار باران و در نهایت کاهش دما رخ خواهد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، در این اطلاعیه که به عنوان استاندار گلستان صادر و رونوشت آن در اختیار دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران استان قرار گرفت؛ آمده است: با عبور موج های کوتاه از آسمان استان در شب های دوشنبه و سه شنبه ناپایداری جوی به وجود خواهد آمد بر این اساس وقوع رگبار پراکنده به همراه آذرخش در نواحی کوهستانی این خطه شمالی دور از انتظار نیست.
بر پایه این گزارش، سامانه اصلی بارشی از روز چهارشنبه هفته جاری به تدریج از سمت غرب وارد استان گلستان شده و موجب افزایش ابر، رگبار و آذرخش متناوب، گاهی وزش باد نسبتا شدید و مواج شدن دریای خزر خواهد شد.
این گزارش حاکیست: شرایط ناپایداری جوی در گلستان تا اواخر وقت روز پنجشنبه تداوم خواهد داشت و دمای هوا در این استان تا هشت درجه سانتی گراد کاهش می یابد ضمن اینکه جو استان به طور نسبی در روز جمعه آینده به حالت عادی برخواهد گشت.
دمای هوای گرگان مرکز استان گلستان در زمان انتشار این خبر (مقارن ساعت 15 روز یکشنبه) 33 درجه سانتیگراد بالای صفر است که نسبت به 24 گذشته تغییر چندانی نداشته است اما میزان رطوبت که روز گذشته 95 درصد بود؛ کاهش یافته است.
استان گلستان در کرانه شرقی دریای خزر با برخورداری از اقلیم متنوع؛ جمعه گذشته با حادثه قهری بارندگی شدید توام با رعد و برق و به تبع آن سیل مخرب مواجه بود که علاوه بر خسارات سنگین چهار نفر کشته برجای گذاشت./ ایرنا

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

راه های ساده و کوچک برای ثروتمند شدن

تلف شدن ۳۰ قلاده پلنگ در استان گلستان

نتیجه پر گل ملوان بندرگز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی

پایان رقابت‌های اسبدوانی قهرمانی کشور در بندرترکمن

پایان فرآیند ممیزی شرکت گاز گلستان در سال 94

تنزل ۶پله‌ای ایران در توسعه دولت الکترونیک/جدول کشورهای برتر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram