IMG 8017اخبار گنبد کاووس - تورکمن‌نیوز: نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: ۷۰ میلیارد ریال برای دیوارکشی مسیر راه‌آهن و ۹۷ میلیارد تومان اعتبار برای احداث بندرخشک در استان گلستان اختصاص یافته که باید عملیاتی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،از گنبدکاووس، قرجه طیار ظهر امروز در جلسه شورای اداری گنبدکاووس با حضور استاندار گلستان اظهار داشت: براساس وظیفه سنگین و خطیر نمایندگی مردم در هر ملاقات و جلسه به جای صحبت از طرح‌های موفقیت‌آمیز بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت باید از مشکلات و مسائل و مطالبات مردمی سخن بگویم مشکلاتی مانند کمبودها، توزیع ناعادلانه بدقولی‌ها و غیره از مشکلات این منطقه است.

وی افزود: برای دیوارکشی مسیر راه آهن  1200 هکتار در نظر گرفته شده اما تنها 300 هکتار آن واگذار شده و متاسفانه از طریق راه‌آهن هیچ درخواستی به منابع طبیعی برای آزادسازی بقیه این اراضی ارائه نشده است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در صورتی که 7 میلیارد تومان اعتبار برای آن مصوب شده که اگر اقدامی انجام نشود این اعتبار برگشت داده می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنین برای بندرخشک نیز 97 میلیارد تومان اعتبار قابل جذب در نظر گرفته شده که متاسفانه بستر کار آماده نیست و این اعتبار نیز برگشت خواهد خورد.

طیار اظهار داشت: در سال 95 اداره کل راه آهن، اداره کل راه و شهرسازی و استانداری به مردم شرق استان قول دادند 24 کیلومتر از راه آهن گرگان به گنبدکاووس عملیاتی شود که متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی عملی انجام نشده و این مسئله سبب رنجش مردم شرق استان و بی‌اعتمادی آنان نسبت به مسئولان شده است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث جاده نفت، دایر شدن اورژانس 115 در مسیر روستای دماغ به اینچه برون و عملی شدن جاده کمربندی برای عبور کامیون‌های ترانزیت از درخواست‌های جدی مردم این منطقه است./تسنیم

 

مطالب مرتبط:

ادامه تلاش‌ها برای دست یافتن به پیکر آخرین جان‌باخته حادثه م

برگزاري مسابقات مینی بسکتبال دختران منطقه ۳ کشور در گرگان

تولید اوپک ۱۷۰ هزار بشکه‌ کاهش یافت

افزایش 42 درصدی بارندگی در گلستان

نهمین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین در گنبد کاووس برگزار شد

نام‌نویسی ۲۴۱ نفر برای انتخابات شوراهای جرگلان/ یک نفر داوطل

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram