Ziarat 23 Tاخبار جهان-تورکمن‌نیوز- رژیم صهیونیستی در پی متقاعد کردن دولت سعودی برای برقراری پروازهای مستقیم از فرودگاه «بن گوریون» برای آنچه که انتقال حجاج فلسطینی ساکن سرزمین‌های اشغالی عنوان می‌کند؛ به عربستان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از پایگاه خبری سام پرس ، «ایوب قرا» وزیر راه و ترابری رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد که پرواز برای انتقال این افراد مستقیم از فرودگاه بن گوریون به عربستان صورت گیرد.

رژیم تل آویو عادی سازی روابط با دولت ریاض را از طریق برخی شاهزاهای سعودی را در دستور کار دارد.

رایزنی صهیونیست‌ها برای عیان کردن روابط با ریاض در ماه‌های اخیر با تماس‌های نه چندان محرمانه با شاهزادهای سعودی بیش از پیش نمایان شده است.

این اقدام صهیونیست‌ها در حالی است که دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای تقویت روابط میان تل آویو و ریاض تلاش می‌کند.

رژیم صهیونیستی به بهانه اعزام 6 هزار فلسطینی به حج؛ برقراری پرواز مستقیم از سرزمین‌های اشغالی به عربستان و عادی سازی روابط با دولت سعودی را پیگیری می‌کند.
وزیر راه رژیم صهیونیستی در این باره گفت: اوضاع تغییر کرده و اکنون زمان مناسب برای ارائه این درخواست فراهم شده و با جدیت در این زمینه تلاش می‌کنم.

ایوب قرا مدعی شد: تسهیل سفر حجاج از اسرائیل به عربستان از جمله پیشنهادهایی است که تل آویو را تشویق می‌کند در روند مذاکرات صلح با فلسطینیان امتیازهایی را از جمله لغو برخی محدودیت‌های تجاری و بهبود روابط با کشورهای شورای همکاری ارائه دهد.

مطالب مرتبط:

تبریک به مناسبت روز دامپزشکی

دعوت 19 بازیکن به تیم ملی والیبال بانوان

اعتراض طلافروشان گلستانی به میزان مالیات

صادرات ایران به سنگال ۱۴۵ درصد بیشتر شد

والدین کمال‌گرا و آسیب به نوجوان

رشد 237 درصدی پرداخت تسهیلات به بخش صنعت در دولت یازدهم

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram