S Ali Jamallivaniتورکمن نیوز- اخبار گلستان: مدیر عامل گاز گلستان تسریع در پرداخت گاز بهای مصرفی توسط مشترکین را عامل بسیار مهمی برای توسعه گازرسانی و ارتقای سطح خدمات قابل ارائه دانست و بر اهتمام مشترکین به پرداخت الکترونیکی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، مهندس صفرعلی جمال لیوانی گفت: با عنايت به حسن نيت شركت گاز نسبت به مشتركين محترم، برخي مصرف‌كنندگان گازطبيعي در بخش‌هاي مختلف مبالغ قابل توجهي را بدهكار مي‌باشند كه اين امرمشكلاتي را براي اين شركت بهمراه داشته است.

وی افزود: تاخیر در پرداخت گاز بهاء  یکی از مشکلات این شرکت است که موجب کندی و تاخیر در روند خدمات‌رسانی می‌شود لذا نیاز است هرچه سریعتر هزینه‌های مذکور  واریز شود تا در راستای سیاست‌های کلان شرکت بویژه دربخش توسعه گازرسانی کارسازی شود.

مدیر عامل گاز گلستان تصریح کرد: یکی از کانال‌هایی مهمی که منجر به تسریع در پرداخت قبوض گاز بهاء می‌شود پرداخت بصورت غیرحضوری و استفاده از سامانه الکترونیکی مرتبط می‌باشد که در همین راستا به منظور رضایتمندی مشترکین و در راستای دولت الکترونیک این شرکت اقدام به راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی  مختلفی در سایت  گاز گلستان نموده است. 

ایشان در ادامه ضمن اشاره به مزایای پرداخت غیرحضوری قبوض گاز گفت: این امر در راستای مشتری مداری و پاسخگوئی به نیاز مشتریان بوده و نقش بسزایی در کاهش مراجعات به بانک‌ها، کاهش هزینه‌ها، تسریع در پرداخت قبوض گاز و کم شدن اتلاف وقت و عدم حضور در صف‌های پرداخت قبوض در بانک‌ها، کاهش حجم ترددها در سطح شهرها و به تبع تقلیل قابل توجه آلودگی محیط زیست، سرعت در ارائه خدمات و افزایش رضایت مشترکین و سایر موارد را بهمراه دارد.

جمال لیوانی افزود: همچنین باعث می‌‌شود که اطلاعات قبوض پرداختی سریعتر در اختیار این شرکت قرار گرفته و در پرونده مشترک ثبت و از بدهی ایشان کسر شود تا خدای ناکرده موجب قطع گاز آن‌ها نشود.

این مقام مسئول تصریح کرد: خوشبختانه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازي بسیار خوبي در اين خصوص انجام شده است که استقبال مردم در بهره‌گیری از سیستم‌های الکترونیکی جهت پرداخت قبوض گاز روز به روز در حال افزایش می‌باشد و مشترکین گرامی تمایل بیشتری به استفاده از این شیوه نشان می‌دهند. 

جمال لیوانی اظهار داشت: برنامه نرم‌افزاری کاربردی در وب سایت شرکت تهیه و راه‌اندازی شده است و مشترکین محترم از طریق ورود به سایت گاز گلستان به آدرس  www.nigcgolestan.ir  و انتخاب سامانه پرداخت الکترونیکی به راحتی می‌توانند از طریق لينك به وب سایت بانک‌هایی که خدمت پرداخت اینترنتی قبوض را ارائه می‌کنند وصل شده  و نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام نمایند.

مدیر عامل گاز گلستان همچنین به بخشی از سامانه‌های الکترونیکی اشاره کرد و افزود: مشترکین عزیز می‌توانند ازخدمات الکترونیکی منجمله تلفن بانک، دستگاه‌های خودپرداز، تلفن همراه، اینترنت، پایانه‌های فروشگاهی به عنوان روش‌های پرداخت الکترونیکی استفاده نمایند و از مزایای این سامانه و سهولت پرداخت آن به نحو مطلوبی بهره‌مند شوند و نیازی به حضورمشتریان در بانک‌ها نباشد.

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

برای عضویت کلیک کنید.

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

اسپانسری تیم والیبال گنبد / نشست شورای شهر با نماینده بانک ت

مستند تلویزیونی فدائیان حرم در گنبدکاووس ساخته می‌شود

تعرفه گرمسیری برق در استان گلستان پایان یافت

سامسونگ عامل اصلی برکناری رئیس‌جمهور کره شد

عملیات اجرایی دو طرح عمرانی در امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدک

کاهش 8 تا 12 درجه‌ای دما در گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram