Fanni Herfeiiتورکمن نیوز- اخبار کلاله: رئیس فنی‌وحرفه‎ای شهرستان کلاله گفت: اولویت دریافت تسهیلات خوداشتغالی با افرادی است که گواهینامه مهارت فنی‌وحرفه‎ای دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، محمد شیخ با گرامیداشت هفته فنی‎ و‎ حرفه‎ای در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: اولویت دریافت تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی با افرادی است که گواهینامه مهارت فنی و حرفه‎ای را کسب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: اولویت دریافت تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی از طریق بانک‎ها و دستگاه‎های اجرایی ذی‎ربط با افرادی است که گواهینامه مهارت فنی‌وحرفه‎ای دارند.

رئیس فنی و حرفه‎ای شهرستان کلاله بیان داشت: کسانی که برای مشاغل فنی‌وحرفه‎ای می‎خواهند پروانه کسب بگیرند باید گواهینامه مهارت داشته باشند در غیر این‌صورت دریافت تأییدیه از مراکز آموزش فنی‌وحرفه‎ای الزامی است.

شیخ ابراز کرد: افرادی که به هر دلیلی نتوانستند موفق به اخذ دیپلم تحصیلی شوند می‎توانند با ارائه گواهینامه مهارت نسبت به تکمیل دروس دوره دبیرستان اقدام کرده و دیپلم شاخه کاردانش را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه شانس کسب شغل آبرومندانه از لحاظ بین‎المللی برای افرادی بیشتر است که گواهینامه مهارت را دریافت کرده‎ باشند، ابراز کرد: گواهینامه مهارت دارای اعتبار بین‎المللی است.

رئیس فنی‌وحرفه‎ای شهرستان کلاله اظهار کرد: شاید مدارک دانشگاهی به اندازه گواهینامه مهارت نتواند کمک‎حال آن‌ها باشد و اولویت در اعزام نیروی کار به خارج از کشور یکی از مزایای گواهینامه‎های فنی‌وحرفه‎ای در سطح بین‎المللی است./فارس

با کانال تلگرامی « شبکه خبر» همراه شوید

مطالب مرتبط:

راهی طبیعی برای از بین بردن جای جوش صورت

اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای مردم یادآوری شود

آغاز حفر دو حلقه چاه برای تامین آب شرب 14 روستای مرزی گنبدکا

دعوت شورای اسلامی از مردم شهرستان گنبد کاووس برای حضور حداکث

از تقویت روابط ایران با اروپا برای مهار امریکا تا رایزنی برا

گمرک برای برجسته‌سازی ظرفیت‌های اقتصادی گلستان نقش آفرینی کن

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram