Majles 2تورکمن نیوز - اخبار ویژه گنبد: نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی از برخی تلاش‌ها برای حذف و یا انتقال پروژه‌های بزرگ از گنبدکاووس انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، قره‌جه طیار  با اشاره به سوگند نمایندگی‌اش برای حمایت از حقوق مردم گفت: در صورت بروز تخلف از سوی مدیران با آنها برخورد انقلابی می‌کنم.

وی با اشاره به دستورات اکید رهبر معظم انقلاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ایشان انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن را از ما خواسته‌اند و بنده به عنوان نماینده مردم برای انجام این دستور محکم ایستاده‌ام.

طیار با بیان اینکه به طور دقیق عملکرد مدیران را در حوزه اجرای دستورات رهبر معظم انقلاب به ویژه موضوع اقتصاد مقاومتی رصد خواهیم کرد، افزود: بر اساس رسالت نمایندگی‌ام با هرگونه ایجاد نارضایتی برای مردم انقلابی و قاطع برخود خواهم کرد و در برخورد با مدیران خاطی جز رضایت خدا و مردم را در نظر نخواهم گرفت.

با مدیر خاطی برخورد قانونی خواهم کرد

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بر اساس سوگندی که یاد کرده‌ام همواره حامی حقوق مردم حوزه انتخابیه و ملت شریف ایران خواهم بود، گفت: با وجود ارادت به همه مدیران و مسئولان شهرستان در صورت تخلف برخورد قانونی خواهم کرد.

طیار با اشاره به اینکه با شناخت من از مدیران شهرستان گنبدکاووس هیچ‌گاه کم‌کاری و نارضایتی به وجود نمی‌آید که برخوردی را به دنبال داشته باشد، خاطرنشان کرد: بنده از این پس دارای یک شخصیت حقوقی به عنوان خادم ملت هستم و امیدوارم دوستان مدیر هم بنده را با شخصیت حقیقی و رفاقت‌ها و نسبت‌های گروهی و قومی و ... نبینند.

وی با انتقاد شدید از عدم توسعه متوازن استان گلستان اضافه کرد: متاسفانه برخی در مرکز استان و پایتخت به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گنبدکاووس به عنوان بزرگترین شهرستان استان گلستان توجهی نمی‌کنند و همواره ما را در معادلات اقتصادی و زیرساختی ندیده می‌گیرند.

Majles 1

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی از محروم ماندن مجموعه استان گلستان نیز در توزیع امکانات در کشور انتقاد کرد و ادامه داد: در میزان تولید ناخالص داخلی، گلستان در میان استان‌های کشور بیست و چهارمین استان است و این هم به لطف کشاورزان عزیز است نه به دلیل استقرار صنعت و به ویژه صنایع تبدیلی.

بیش از 50 درصد امکانات کشور در پنج استان متمرکز است

طیار با بیان اینکه متاسفانه بیش از 50 درصد امکانات کشور در پنج استان متمرکز است، تصریح کرد: متاسفانه توزیع امکانات در کشور بر اساس منافع ملی نیست و روابط فردی و گروهی بر منافع مردم ترجیح داده شده و نهایتا شهرستان‌هایی مانند گنبدکاووس با وجود ظرفیت‌های عظیم خود محروم باقی مانده‌اند.

وی با اشاره به برخی سنگ‌اندازی‌ها در مسیر پروژه‌های مهم گنبدکاووس از جمله منطقه آزاد تجاری و خط راه‌آهن تاکید کرد: اگر قرار باشد این اشکال‌تراشی‌ها و کندی حرکت‌ها ادامه پیدا کند بدون تردید نمی‌توانیم منویات رهبر معظم انقلاب را در عرصه اقتصاد مقاومتی در کشور اجرایی کنیم.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی از برخی تلاش‌ها برای حذف و یا انتقال پروژه‌های بزرگ از گنبدکاووس انتقاد کرد و گفت: این دیدگاه‌های بسته نمی‌تواند به مسیر توسعه متوازن کشور کمک کند و بدون نگاه ملی به همه کشور نمی‌توان در اندیشه رسیدن به چشم‌اندازهای مدنظر کشور و انقلاب باشیم.

طیار در ادامه با پیگیری نخستین اقدام خود در حوزه توسعه حوزه انتخابیه گنبدکاووس و داشلی‌برون خاطرنشان کرد: پیگیر راه‌اندازی جاده نفت و کوتاه کردن مسیر گنبدکاووس به اینچه‌برون به میزان 38 کیلومتر هستیم و امیدواریم به زودی نتایج مثبت آن را شاهد باشیم.

وی خطاب به مدیران و مسئولان شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: در صورت بروز هرگونه مشکل و معضلی برای مردم سریعا و به صورت کتبی بنده را مطلع کنید تا بتوانیم با رایزنی‌ها و پیگیری‌های استانی و ملی مشکل را مرتفع کنیم.

مطالب مرتبط:

حضورحداکثری مردم در انتخابات باعث تثبیت شأن و جایگاه نظام و

آتلیه عکاس متخلف در گرگان پلمب شد

دستگیرشدگان چهارشنبه سوری تعطیلات عید را در بازداشت می‌گذران

فیلمی پیرامون به تصویر کشیدن آداب و سنن این منطقه و قوم ترک

حمیدی: بهره‌برداری از طرح فاضلاب و تصفیه خانه در گنبد بازتول

 قیمت انواع محصولات سایپا در بازار نسبت به کارخانه تیر ۹۶

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram