firouzi03تورکمن نیوز - اخبار بندر ترکمن: طی حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، عبدالحکیم فیروزی به عنوان فرماندار جدید بندرترکمن در استان گلستان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، در حکم وزیر کشور آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم گلستان به سمت فرماندار شهرستان ترکمن منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای 'مدظله العالی' موفق باشید.

 

"بسمه تعالی

 

جناب آقای عبدالحکیم فیروزی

سلام علیکم

به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم گلستان به سمت فرماندار شهرستان ترکمن منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" موفق باشید.

عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور"

hakim Firouzi01

در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان ترکمن که عصر امروز با حضور جمعی از مقامات استان و شهرستان برگزار شد مدیرکل انتخابات استانداری گلستان با نکوداشت یاد و خاطره مرحومه مرجان نازقلیچی، تلاش های فرماندار فقید ترکمن را در راستای تحقق اهداف دولت ارزشمند قلمداد کرد.
علی میرباقری همچنین از زحمات سیدصادق شیرنگی در زمان سرپرستی فرمانداری ترکمن قدردانی کرد و افزود: در مدت سرپرستی هیچ خلایی احساس نمی شد و تلاش وی منشاء خیر و برکات برای شهرستان بود.
فرماندار جدید بندرترکمن نیز با گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره مرحومه نازقلیچی، ابراز امیدواری کرد: با بهره گیری از ظرفیت دولت، استانداری و مسئولان ارشد استان و با کمک گرفتن از توانمندی همه آحاد مردم، روحانیون شیعه و سنی و اقوام ساکن در شهرستان بر مشکلات فائق آییم.
عبدالحکیم فیروزی با اشاره به بالا بودن سطح سواد مردم بندرترکمن گفت: نباید در شهری که جزء شهرهای ممتاز گلستان در خصوص سواد و تحصیلات است شاهد محرومیت باشیم.
وی ادامه داد: مهمترین کار پیش رو انتخابات هفتم اسفند ماه است زیرا این انتخابات آبروی نظام بوده و باید طوری عمل کنیم که مد نظر مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و استاندار باشد.
وی بر امانتداری و صیانت از آرای مردم تاکید و در ادامه ابراز امیدواری کرد: با تعامل همه مردم و مسئولان شاخص توسعه شهرستان ارتقاء یابد.
در این مراسم که در فرمانداری بندرترکمن برگزار شد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات گلستان، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری گلستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.
در این مراسم نامه استاندار گلستان در تقدیر از زحمات سیدصادق شیرنگی سرپرست فرمانداری بندرترکمن در زمان تصدی این مسئولیت قرائت شد.
پس از فوت مرحومه مرجان نازقلیچی فرماندار بندرترکمن در فاجعه منا، شیرنگی با حکم سرپرست در سمت فرماندار بندرترکمن فعالیت داشت.
بندرترکمن با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گلستان در کرانه ساحلی خلیج گرگان واقع است./ایرنا

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

دیدار دکتر عارف با فعالان و نخبگان ترکمن صحرا

پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس به مناس

رنگ آمیزی سطل‌های زباله‌ در شهرستان آق‌قلا

روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها باید به تدوین طرح و نقشه راه شه

این روزها گنبد کاووس و ترکمن صحرا در عزا و غم عزیزانشان ماتم

تجلیل بخشدار و اعضای شورای شهرستان از نماینده خانه مطبوعات ش

دیدگاه‌ها  

0 #2 پاسخ: عبدالحکیم فیروزی بعنوان فرماندار شهرستان ترکمن منصوب شدشهروند 1394-11-13 15:48
ازفیروزی میخواهیم که بنر ها وپارچه های تبریک رو از سطح شهر مخصوصا فلکه جمع کند چهره شهر رابهم ریخته فکر کنم جلوی فرمانداری برایش کافی باشه آخه مردم که فیروزی رو میشناسند سه دوره کاندید مجلس بود دورفلکه کسی حق پارچه زدن نداشته چرا فرماندار وشهردار حالا قانون گریز شدند بندرترکمن که ستاد انتخاباتی ایشون نیست
0 #1 انتخاب فیروزیعاشور بردی ایری 1394-11-07 08:16
اینجانب از نزدیک آقای فیروزی را میشناسم .وبه استاندار محترم به خاطر این انتخاب تبرک وکلیه احاد مردم شهرم را به همدلی و یک پارچگی دعوت مینمایم .امید است در سایه پرودگار با مدیریت و توانمندی ودرایت آقای فیروزی هر جه زودتر شهری اباد و امن وپر از دعا های خوب دارم .

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram