farmandarj 2shاخبارگنبدکاووس-تورکمن‌نیوز-  معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید برضرورت انعکاس عملکردهای دولت به مردم خاطرنشان کرد: رویکرد برنامه های هفته دولت مردمی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  عبدالقدیر کریمی روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته دولت گفت: عملکرد دولت، عملکرد نظام است و رسانه ها باید در کنار نقدهای خود، عملکردهای شاخص دولت به مردم را نیز منعکس کنند.
وی افزود: برخی رسانه ها و خبرنگاران بدون توجه به موفقیت ها و عملکردهای مثبت دولت، تنها رویکرد انتقادی دارند.
کریمی با اشاره به افزایش 100 درصدی اعتبارات تملک دارایی گنبدکاووس درسال جاری نسبت به سال قبل، اضافه کرد: اعتبارات تملک دارایی امسال افزون بر یک هزار میلیارد ریال پیش بینی شده که از عملکردهای خوب شهرستان است.
وی با تبریک هفته دولت تصریح کرد: در این هفته نیز 261 طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا باهزینه یک هزار و 20 میلیارد ریال و اشتغالزایی 355 نفر به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن شروع می شود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس ادامه داد: بیشتر این طرح ها از طرح های بزرگ بوده و در مناطق روستایی و محروم و مرزی اجرا شده است.
کریمی افزود: مرکز تروما شرق گلستان، سد لاستیکی، مرکز پزشکی هسته ای، پارکینگ طبقاتی و گازرسانی به روستاهای مرزی از مهمترین طرح های افتتاحی هفته دولت امسال است.
وی افزود: در هفته دولت امسال 150 برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی نیز در سطح شهرستان اجرا می شود.
کریمی با اشاره به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی تصریح کرد: خبرنگاران از بازوان قوی در پیگیری مطالبات مردم و نیز پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند.
دراین جلسه که بخشدار مرکزی گنبدکاووس و معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه این شهرستان حضور داشتند به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

 

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: irna.ir

مطالب مرتبط:

جدول قیمت خودرو های داخلی در بازار و کارخانه در تاریخ امروز

اقدامات ماندگار دولت یازدهم در استان گلستان

برنامه ریزی برای کشت ۲۰۰ هزار هکتاری کلزا در کشور

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس: جوهره اسلام وجود نور خدا در قل

مراسم گرامیداشت فرماندار فقید شهرستان ترکمن برگزار شد

در گرگان همایش دانش‌آموزی فصل حضور با موضوع "اقتدار ملت، تدب

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram