Fani Safir 6تورکمن نیوز - یاشار نیازی: روز گذشته پروژه طرح سفیر مهارت با محوریت آموزش هدفمند مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در سطح شهرستان گنبد کاووس افتتاح شد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، ظهر روز گذشته در مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان گنبد کاووس با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد، مدیر کل فنی و حرفه‌ای، رئیس صندوق کارآفرینی شهرستان گنبد و تنی چند از مسئولین ادارات و اساتید مرکز آموزش فنی حرفه‌ای گنبد طرح سفیر مهارت افتتاح شد.

 

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان گنبدکاووس در این مراسم گفت: رفع معضل بیکاری همواره از دغدغه‌های اصلی همه مدیران دولت بوده و سازمان فنی و حرفه‌ای به عنوان سازمان آموزشی مبتنی بر اشتغال در سال 95 طبق فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه‌های سازمانی خودرا مبتنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با طرح‌های آموزش مهارت فنی و حرفه‌ای در مسیر اشتغال‌زایی ادامه می‌دهد.

 

یحیی عباسی افزود: برای اطلاع‌رسانی مردم در راستای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای این مینی‌بوس به نام سفیر مهارت با همکاری، اساتید متخصص در این مرکز طراحی شده و قرار است به همراه ویدئو و پروژکتور و تخته وایت برد در سطح شهرستان و روستاهای اطراف تردد و با اطلاع‌رسانی انواع رشته‌های آموزشی این مرکز، آموزش‌های فشرده و کپسولی نیز در روستاها انجام دهد.

 

وی تصریح کرد: برای توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار همه آموزش‌های این مرکز رایگان است و هم‌اکنون 10 رشته در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و 71 رشته و حرفه در 7 آموزشگاه فعال شهرستان وجود دارد و در سال 94، 430 نفر ساعت در این شهرستان آموزش دیدند.

 

 

مطالب مرتبط:

شکست نماینده گلستان در هفته اول دور نهایی لیگ برتر بسکتبال ب

پلمپ و باطل کردن پروانه 217 واحد صنفی متخلف در گالیکش

کلنگ‎زنی عملیات احداث خط عریض و سکوی تخلیه بارگیری در اینچه‎

۱۰۱ هزار کارت ملی هوشمند در شهرستان گنبدکاووس صادر شد‌

مهندس قزلجه: جمعه بازار جدید گنبد حداقل 1400 غرفه خواهد داشت

بازداشت همکار رضا رشیدپور در برنامه حالا خورشید!

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram