Havades 01اخبار حوادث- تورکمن‌نیوز: یک زوج جوان 30 ساله در روستای زیارت گرگان شب گذشته بر اثر استنشاق گاز منوکسید کربن نشتی از آبگرمکن منزل به کام مرگ فرو رفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، مدیرکل پزشکی قانونی گلستان افزود: طبق نظر کارشناسان پزشکی قانونی، خروجی محدود و نامناسب آبگرمکن این منزل باعث خروج گاز منوکسید کربن و خفگی این زوج جوان شده است.
حسین زارعی اظهار داشت: پیکر این زوج برای بررسی بیشتر صبح امروز به پزشک قانونی گرگان منتقل شد.
وی در خصوص آمار مرگ خاموش در استان نیز گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه سه مورد خفگی و فوت ناشی از استنشاق گاز منوکسید کربن در استان روی داده که در مدت مشابه سال قبل 2 نفر بوده است.
مدیر کل پزشکی قانون گلستان تصریح کرد: آمار مربوط به ماه آذر هنوز جمع بندی نشده و منتظر اعلام شهرستان‌ها در این خصوص هستیم.
منوکسید کربن، گازی است بی‌‌رنگ و بی ‌بو که بر اثر احتراق ناقص تولید می ‌شود و هر ساله شمار زیادی از هم استانی‌ها و هموطنان را به کام مرگ می‌ فرستد.
استفاده از آبگرمکن یا بخاری های فرسوده یا دارای نقص فنی و فاقد دودکش یا دارای دودکش بدون عملکرد مناسب در منزل بیشترین عامل مسمومیت با این گاز است./ایرنا

مطالب مرتبط:

حضور حماسی روزه‌داران شرق گلستان در راهپیمایی روز قدس با فری

سالانه ۲۵ هزار ایرانی مبتلا به سالک می‌شوند

وحدت امت و جامعه اسلامی را در برابر دشمنان قدرتمند می‌کند

فدراسیون فوتبال در پیامی درگذشت همکار و عضو کمیته انضباطی فد

پیام تسلیت جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس به خانواده سیل

گفتگوي دو جانبه وزراي كشاورزي براي صادرات گندم روسيه به ايرا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram