bahrebardari silo golestan 01تورکمن نیوز- اخبار گلستان: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: ۶۰ هزارتن سیلوی فلزی بخش دولتی در استان همزمان با دهه فجر با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی افتتاح می‌شود

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن‌های ایران، رمضانعلی ریاحی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 60 هزارتن سیلوی فلزی بخش دولتی در استان گلستان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران و استاندار گلستان در محل سیلوی دولتی شهرستان‌های گنبدکاووس و کلاله به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: سیلوی فلزی 40 هزارتنی شهرستان گنبدکاووس و 20 هزار تنی شهرستان کلاله در این ایام به بهره‌بردای خواهد رسید.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان با اشاره به اینکه در سال زراعی جاری با توجه به میزان بارش‌های خوبی که در استان داشته ایم امیدواریم شاهد رشد برداشت گندم بیشتری نسبت به سال گذشته در مزارع استان باشیم و این میزان تولید مستلزم دارا بودن زیرساخت‌های امر ذخیره‌سازی استاندارد و اصولی به منظوردستیابی به کیفیت برتر گندم در کشور و منطقه است.

به گفته وی، در سال جاری میزان صادرات گندم به دیگر نقاط کشور انجام شده و می‌توان اعلام کرد که در این زمینه نقش تعیین کننده و به سزایی را به خود اختصاص داده‌ایم.

ریاحی اظهار داشت: از آنجایی که استان گلستان سهم عمده ای از تولید، نگهداری و صنایع تبدیلی در کشور را برعهده دارد، امید است با ساخت مراکز ذخیره سازی استاندارد گندم، بتواند به صورت کامل این فرایند را پوشش داده تا برای افزایش سهم ارزش افزوده این تولید مهم و استراتژیک نیز اقدام شایسته ای به انجام برسد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان به موضوع تلاش دولت بر امر خودکفایی گندم اشاره کرد و گفت : مسئولان کشور به این امر توجه خاص کرده و به همین علت نیاز است که اقدامات ویژه‌ای در این زمینه در استان انجام شود./ تسنیم

 

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

کسب رتبه برتر گروه موسیقی ترکمن "بابا قنبر" در جشنواره ملی م

پیکر22 جان‌باخته منا هنوز شناسایی نشده/ در اجساد شناسایی ش

آقای استاندار؛ گلستان فقط گرگان نیست !

انتقال 302 زندانی ایرانی در ترکمنستان به ایران

ارائه خدمات پس از فروش داخلی به گوشی‌های دارای گارانتی بین‌ا

دعوت بانوی گلستانی به اردوی تیم ملی اسکواش

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram