D Sayyadanاخبار محیط زیست- تورکمن نیوز: فرمانده یگان حفاظت آبزیان شیلات گلستان از دستگیری ماهیگیران غیر مجاز در دریای خزر و پهنه آبی پیرامون جزیره آشوراده خبرداد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان های گمیشان و بندرترکمن معرفی شدتد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  سرهنگ پاسدار غفار سعیدی نسب اظهار داشت: نیروهای این یگان در یک عملیات دریایی مقابله باصیادان غیرمجاز درمنطقه خواجه نفس، یک فروند قایق موتوری 200 قوه اسب از نوع سوزوکی را به همراه ادوات و آلات صید توقیف و 3 نفر سرنشین آن را دستگیر کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرای بندرترکمن هدایت شدند.
وی اضافه کرد: همچنین در یک عملیات مشترک این یگان و دریابانی در حوزه استحفاظی آشوراده حوالی گرگانرود، دو صیاد غیر مجاز شناسایی و دستگیر و یک فروند شناور 5 قوه اسب پارسیان از آنها توقیف شد.
فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان افزود: در ادامه این عملیات و در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی گمیشان، سه نفر از صیادان غیر مجاز شناسایی و دستگیر شدند و از آنها یک قایق موتوری 90 قوه اسب از نوع مرکوری فاقد شماره موتور و شاسی، 4 کیلو ماهی استخوانی، 30 رشته دام غیر مجاز استخوانی، 10 شاخه لنگر، 2 عدد پارو، یک دستگاه جی پی اس، 80 لیتر بنزین و یک گوشی همراه کشف و ضبط شد.
سرهنگ سعیدی نسب گفت که متهمان به همراه آلات و ادوات کشف شده پس از تشکیل پرونده قضایی برای رسیدگی به دادسرای شهرستان‌های حوزه استحفاظی معرفی و اعزام شدند.
وی همچنین گفت: در مرحله نخست این عملیات یکی از نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان به نام حافظ سوم علی یاوری در مقابله با صیادان غیر مجاز از ناحیه مچ دست آسیب دید که بلافاصله برای درمان به بیمارستان منتقل شد./ایرنا

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

خانوارهای کم‌درآمد در سامانه وزارت‌کار ثبت‌نام کنند

راه اندازی سامانه رصد خرافات در تلگرام

تشدید قانون مبارزه با دوپینگ در ترکمنستان

توجه به جوانان می‌تواند مساجد را متحول کند/ جامعه روحانیت گن

وضعیت استخدام بر اساس جنسیت در وزارت آموزش وپرورش

برنامه‌های مرزبانی استان گلستان در هفته ناجا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram