TurkmensNews Telegram TN

ali bayani 01تورکمن نیوز- اخبار بوکس: رئیس هیئت بوکس گلستان از آمادگی گلستان برای میزبانی از اردوی تیم های ملی بوکس کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، علی بیانی  درباره دیدار روز دوشنبه با مسئولان فدراسیون بوکس اظهار کرد: در جلسه ای که روز گذشته با رئیس، دبیر و مسئولان کمیته های فدراسیون بوکس انجام دادیم آنها مشکلات ما را شنیدند و اعلام کردند که حتما پیگیری های لازم را انجام می دهیم.

بیانی افزود: میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و اردوی تیم های ملی را از فدراسیون درخواست کردیم تا بتوانیم از حضور بوکسورهای خوب تیم ملی در گلستان بهره مند شویم.

وی همچنین از انتصاب مسئول جدید برای هیئت بوکس گنبدکاووس خبر داد و گفت: با پیشنهاد اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس، رضا پورمهدی به عنوان سرپرست جدید این هیات ورزشی معرفی شد.

وی افزود: رضا پورمهدی متولد سال ۱۳۵۰، رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گنبدکاووس و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت اجرایی است و سابقه کسب مقام اول وزن ۶۷ کیلوگرم استان مازندران و دعوت به اردوی تیم ملی را در کارنامه دارد.

رئیس هیئت بوکس گلستان از انتصاب سرپرست جدید هیات بوکس بندرترکمن نیز خبر داد و گفت: هادی قوجقی نیز به عنوان سرپرست جدید هیات بوکس بندرترکمن انتخاب و ابلاغیه آن صادر شده است./ مهر

http://www.turkmensnews.com/

 

مطالب مرتبط:

وزارت علوم به دنبال جبران عقب ماندگی در تولید کیفی علم است

حضور زنان در فینال لیگ بسکتبال + تصاویر

18 طرح هادی و 296مسکن روستایی نوساز در گلستان آماده بهره برد

کشف ۵۱۰ راس احشام قاچاق در گلستان

اجرای 21 طرح آموزشی در گلستان با مشارکت خیران

راننده‌های که در خواب رانندگی می‌کنند/ نگرانی از واژگونی خود

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram