امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    97604

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    13:56 | ۰۸ تیر ۱۴۰۰

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

202105109127168825 300x151 - ۱۲ میلیارد تومان اعتبار پروژه بیمارستان کوموش‌تپه چه شد؟ترکمن نیوز: نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، کوموش‌تپه در مجلس گفت: ۳۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای بیمارستان کوموش‌تپه تخصیص اعتبار داده شده است و ۱۴ میلیارد تومان نیز رئیس دانشگاه ارائه و هزینه صرف شده است و ۱۴ میلیارد هم تخصیص اعتبار شده و این درحالی است که ۱۲ میلیارد تومان در این بین معلوم نیست چه شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  عبدالجلال ایری در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور نوبخت، ریاست سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: سطح انتظار استان گلستان در خصوص خلیج گرگان در فرصت کم مقدور نیست و مطالبه عموم مردم است که اگر اتفاق نیفتد فاجعه به وجود می آورد و شهر بندرگز، بندرترکمن تا گرگان تحت تاثیر خلیج گرگان قرار می گیرد.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی ۵۰۰ میلیارد تومان برای لایروبی سه کانال آشوراده، چاپاقلی و خزئینی درخواست نمود و اگر این اتفاق نیفتد با فاجعه زیست محیطی رو به رو می شویم.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: بیمارستان کوموش‌تپه با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور کلنگ زنی شده، اما هنوز نیمه تمام باقی مانده است.

ایری تاکید کرد: ۳۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای بیمارستان کوموش‌تپه تخصیص اعتبار داده شده است و ۱۴ میلیارد تومان نیز رئیس دانشگاه ارائه و هزینه صرف شده است و ۱۴ میلیارد هم تخصیص اعتبار شده و این درحالی است که ۱۲ میلیارد تومان در این بین معلوم نیست چه شده است.

نماینده مردم غرب استان گلستان اظهار کرد: در این زمینه ضعف مدیریتی است، در سال ۹۸ استان گلستان دچار سیل شد و دولت تعهد کرد که به کشاورزان تسهیلات بلاعوض عرضه کند که یک میلیون تومان پرداخت شد و انتظار داریم ۵۰ درصد باقی مانده اتفاق بیفتد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: اجرای فاز دوم مجتمع پرورش میگو در حال تبدیل شدن به معضل اجتماعی است، در چهار هزار هکتار مجتمع پرورش میگو به افراد غیر بومی داده شده و در فاز دوم تاکید ما این است که به افراد بومی واگذاری صورت بگیرد و این در حالی است که بیان می کنند هزینه های زیرساختی را خود این افراد باید تامین کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: جاده بندرترکمن به آق قلا معروف به جاده مرگ است و بنا بود تا پایان شهریور آسفالت شود و ۱۷.۵ کیلومتر ازسوی بندرترکمن و ۱۷.۵ کلیومتر از سوی آق قلا اجرا شده و نیاز به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار دارد./ خانه ملت

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز