امروز : پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

ششم مسابقات اسبدوانی تابستانه بندرترکمن 15 1024x618 1 1 1 300x181 - هفته پنجم کورس سوارکاری آق‌قلا برگزار شدترکمن نیوز: هفته پنجم مسابقات اسب‌دوانی شهرستان آق قلا با رقابت 62 راس اسب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ در هفته پنجم مسابقات اسبدوانی فصل پایزه آق قلا جمعه  (18 مهرماه ۱۳۹۹)، 62 راس اسب ثبت نام کردند که از این تعداد 6 اسب با نظر دامپزشک میدان حذف شدند و 56 رأس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در ۶ دور 1000 ، 1200 و 1550 متری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در دور اول، اسب‌های نژاد ترکمن +3 سال وارد دپار (حصار فلزی شروع مسابقه) شدند که کمال دلیجه عطا با اسب بایداق کهری قهرمان شد و طاهر گوگ نژاد با اسب یلکین امید و ستار مهرانی با اسب سردار سخاوی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم مسابقات اسب‌های نژاد دوخون ۲ ساله با هم رقابت کردند که عبدالحلیم قبادی با اسب فرانسه زودتر از سایرین از خط پایان گذشت؛ نورمحمد بهادر با اسب آناشید نایب قهرمان و نیما اونق با اسب هرتیک سوم شد.

رقابت دور سوم میان اسب‌های نژاد تروبرد +۳ ساله برگزار شد که ستار مهرانی با اسب امیرخان2، نورمحمد بهادر با اسب هیراد و عبدالحلیم قبادی با اسب نواهج به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در دور چهارم اسب‌های نژاد دوخون+۳سال با یکدیگر رقابت کردند که امیر مختومی با اسب پاشا خان، پیمان قلرعطا با اسب جی جی و قربان محمد اودک با اسب پائولو دیبالا مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

دور پنجم مسابقات نیز اسب‌های نژاد دوخون +۳ سال وارد دپار شدند که ستار مهرانی با اسب کینگ آس زودتر از بقیه خط پایان را پشت سر گذاشت و قهرمان شد، ابراهیم قره داشلی با اسب بوی سان و عبدالحلیم قبادی با اسب تارلان نیز دوم و سوم شدند.

مسابقات اسب دوانی پاییزه آق قلا در دور ششم نیز با رقابت اسب‌های نژاد دوخون +۳ ساله برگزار شد که امیر مختومی با اسب آلپار قهرمان شد، نورمحمد بهادر با اسب سوژه و آق اویلی بشگرد با اسب بن باراد به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

لیست اسب هایی که به دلایل فنی توسط پزشک میدان از دور رقابت‌ها حذف شدند:

دور اول: تاج دشت ناز

دور دوم:

دور سوم: هج دیت

دور چهارم: هاکان | لومای

دور پنجم: اقیانوس قره سو | بهپا

دور ششم:

به گزارش خبرنگار ترکمن نیوز: در پایان رقابت های امروز مبلغ 1 میلیارد و81میلیون و 500 هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه تعلق گرفت.

هفته پنجم مسابقات اسبدوانی فصل پاییز ۹۹ کشور بدون حضور تماشاگر و بصورت پخش زنده اینترنتی در مجموعه سوارکاری شهرستان آق‌قلا برگزار شد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز