امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

باوا 300x225 - حسین (باوا) خورشیدی استارت زدترکمن نیوز-  طاهر جانی:   نشست هم اندیشی خانگی دکتر حسین (باوا) خورشیدی عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه در رشته حقوق با حضور تعدادی از چهره‌های شاخص دینی و فعالان اجتماعی پنج شنبه شب گذشته در کوموش دفه، منزل شخصی ایشان برگزار گردید‌.

در جریان این نشست که با حضور جمعی از چهره های شاخص دینی، مردم محلی و فعالان اجتماعی به انجام رسید، حسین خورشیدی طی سخنان کوتاهی صمن قدردانی از حضور مردم در نشست، یکی از مهمترین راهکارهای رسیدن به توسعه پایدار و عمران در حوزه غرب گلستان را به فعل رساندن مصوبات مجلس شورای اسلامی خواند و گفت: تصویب یک طرح از سوی قانون گذاران مجلس زمانی می تواند قابلیت عملیاتی شدن پیدا کند که بتوانیم اقدامات کافی جهت جذب هر چه سریع تر بودجه ها را فراهم آوریم.
وی در اینباره افزود: هم اکنون مناطق مختلف حوزه غرب گلستان در انتظار طولانی برای تزریق شدن بودجه‌های مصوب شده بسر می برند و اگر نتوانیم اعتبارات را در زمان لازم سرازیر کنیم، کماکان جرو مناطق محروم باقی خواهیم ماند.
خورشیدی همچنین در حاشیه این مراسم با تاکید بر فاکتورهای توسعه همه جانبه در غرب گلستان و به خصوص منطقه محروم کوموش دفه از طریق جذب بودجه های ملی و بکارگیری تمامی ظرفیت های سرمایه گذاری بخش خصوصی خاطر نشان نمود: قطعا اقدامات موثری را می توان در خصوص احیای بسترهای تولید، اشتغال و محرومیت زدایی در دستور کار قرار داد. صرفا با شعار نمی توان کاری از پیش برد. در راه اهداف عالیه مصمم و قاطع عمل کرده و به حول و قوه الهی و با کمک جمعی فصل نوینی از شکوفایی منطقه را رقم خواهیم زد.
در این نشست اسماعیل توماج عضو سابق شورای اسلامی بندرترکمن نیز با غنی توصیف کردن حوزه غرب گلستان در زمینه برخورداری از اساتید برجسته دانشگاهی، افراد خلاق و نیروهای توانمند اظهار داشت: بسیار ضرورت دارد تا با شناسایی و حمایت همه جانبه از کسانی که می توانند گام های تاثیرگذاری را در راستای توسعه پایدار و عمران منطقه بردارند، برای آنچه که خواست به حق مردم است، همراهی بعمل آوریم.
حوزه غرب گلستان بسیاری از فاکتورهای پیشرفت را دارا می باشد، اما عدم استفاده از نیروهای خلاق و توانمند در بدنه کار، ما را در گذشته نگه داشته است.
یاد آور می شود که این نشست با دعای خیر علما به پایان رسید.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز