امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    127909

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    14:36 | ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

جعفری فرماندار ترکمن 3 1 300x188 - جشنواره اقوام محل تراوش اندیشه‌های نو استترکمن نیوز-  فرماندار شهرستان ترکمن، جشنواره اقوام را محل تراوش اندیشه‌های نو عنوان نمود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ از روابط عمومی و شورای شهر بندرترکمن، نور محمد جعفری ضمن ابراز خرسندی از برگزاری نخستین جشنواره تحت عنوان وحدت و همدلی اقوام در سرزمین برادری شهر بندرترکمن، هنرمندان را چشمان بیدار جامعه توصیف کرد و گفت: مایه افتخار برای شهرستان است که بتوانیم هنر بی بدیل اقوام ساکن را در یک مراسم عمومی با حضور سفرای کشورهای قزاقستان و ترکمنستان به نمایش در آوریم و بنده اطمینان دارم که برگزاری چنین جشنواره هایی بیانگر خلاقیت و شکوفایی در نزد هنرمندان این حوزه از سرزمین برادری خواهد بود.

وی تصریح کرد: وظیفه همه مسیولین است که در تامین و احیای زمینه های فعالیت هنرمندان به ایفای نقش های مثبت بپردازند‌. یک هنرمند برای تولید یک اثر ماندگار ماه ها زحمت می کشد تا بتواند پیامی شفاف را به مخاطبانش انتقال دهد و چنین تلاشی شایسته تقدیر و تحسین می باشد.

جعفری، جشنواره اقوام را محل تراوش اندیشه های نو توصیف کرد و اظهار داشت: پیام واضح این جشنواره بر اساس تقویت وحدت و همدلی پایه ریزی شده و همان فرمایش قران کریم در راستای چنگ زدن به ریسمان الهی را متبادر می سازد.

شهرستان ترکمن پتانسیل بالایی در کلیه عرصه های فرهنگی- هنری دارد. مولفین بسیاری داریم که در سرایش شعر و خلق داستان قلمفرسایی می کنند. خبرنگارانی داریم که مطالب شان در خبرگزاری های استانی و کشوری به نشر در می آیند. بازیگران ما در صحنه تئاتر صاحب رتبه و مقام هستند. لذا می بایست با استفاده از ابزارهای ممکن هنر را در همه ابعاد آن به پویایی و نشاط برسانیم.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز