امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

AsbDavani 21 Kh 300x300 - استمرار بهسازی مجموعه سوارکاری بندرترکمناخبار اسبدوانی-تورکمن‌نیوز- رییس اداره ورزش و جوانان بندرترکمن گفت: بهسازی و مرمت مجموعه سوارکاری بندرترکمن بمنظور آمادگی مطلوب در میزبانی از مسابقات سوارکاری به جدیت در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوارکاری، فرشید استادی‌کم صبح یکشنبه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: تاکنون اقدامات موثری برای آبادانی این میدان قدیمی صورت گرفته است.
به گفته وی؛ رنگ آمیزی و تعمیرات کامل دپار و مانژ، ساختمان، جدول‌ها وهمچنین تجهیز جایگاه ویژه به همراه بهسازی کابل‌های مخابراتی و افزایش روشنایی میدان و مرمت و احداث چندین چشمه سرویس بهداشتی از جمله اقدامات است.
وی گفت: 2هزار اصله نهال غرس و فضای سبز ایجاد شده و نیز برای رفاه بیشتر تماشاگران سایبانی به مساحت 400 مترمربع در ضلع جنوبی جایگاه در حال انجام است.
استادی کم تاکید کرد که در صورت تمدید اجاره مجموعه سوارکاری برای مدت طولانی برنامه‌های گسترده‌تری برای بهبود شرایط این مجموعه در نظر گرفته شده که به روز کردن اصطبل‌ها و توسعه جایگاه تماشاگران، محوطه‌سازی کل میدان، ساماندهی محل اسکان مربیان، ساماندهی آب و برق مصرفی از جمله این امور است.
به گفته وی؛ تاریخ اجاره کنونی اواسط آبان ماه امسال به پایان می رسد.
رییس ورزش و جوانان بندرترکمن گفت: که این میدان پیر شهرده‌ها سال است که به صورت بکر و دست نخورده بوده و کمترین اقدامی برای آبادانی آن صورت نگرفته است و از یوسف قزل رییس جدید هیات سوارکاری شهرستان درخواست داریم که برای رونق این حوزه تلاش بیشتری انجام دهد.
بندرترکمن در غرب استان گلستان واقع است.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :
برچسب ها :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز