امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    114091

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    9:42 | ۳۰ شهریور ۱۴۰۱

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

آموزش 300x167 - آغاز سال تحصیلی با حضور ۹۶ هزار دانش‌آموز در گنبدکاووسترکمن نیوز:  رییس آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: ۹۶ هزار دانش آموز و نوآموز سال تحصیلی جدید را در ۵۱۲ آموزشگاه و ۶۰ مرکز پیش‌دبستانی این شهرستان آغاز می‌کنند که مسوولیت آموزش آنان بر عهده بیش از ۴ هزار معلم است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  از فرمانداری گنبدکاووس، کمال‌الدین نظرنژاد عصر روز سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان از آمادگی کامل مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهارداشت: جشن غنچه‌ها ویژه پیش دبستانی‌ها ۳۰ شهریور و جشن شکوفه‌ها ویژه پایه اولی‌ها ۳۱ شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین جشن جوانه‌های ویژه متوسطه اول و جشن نمادین بازگشایی مدارس متوسطه دوم با عنوان زنگ مهر مقاومت دوم مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس با همکاری بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و با حضور مسوولان شهرستانی و خانواده شهدا با عنوان زنگ مهر مقاومت برگزار خواهد شد.

محمدحسین کمیلی رییس مجمع خیران مدرسه‌ساز گلستان نیز با قدردانی از شورای آموزش و پرورش گنبدکاووس برای ساخت مدارس خیرساز، بیان کرد: رویکرد جدید خیران مدرسه‌ساز با توجه به بالا رفتن هزینه‌ها مشارکت در ساخت مدارس است و برای تسطیح و ساخت مدرسه اراز محمد آخوند نیازمند همکاری ادارات هستیم.

کریم عطایی رییس مجمع خیران مدرسه‌ساز گنبدکاووس نیز گفت: ۱۱ پروژه عمرانی مدارس در دست اجراست و ۳۵ مدرسه در اولویت ساخت قرار دارد.

وی افزود: رفع مشکل فضای فیزیکی برخی مدارس که به بحران تبدیل شده در اولویت اقدامات مجمع خیران مدرسه‌ساز گنبدکاووس است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس هم در این نشست سرمایه‌های مردمی و مشارکت خیران را از منابع قابل اعتماد و ارزشمند دانست و گفت: با دعوت از خیران بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش قابل حل است.

مهدی دهرویه افزود: بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش اعتماد مردم است و نظارت بر مسائل این حوزه باعث افزایش اعتماد عمومی می‌شود.

رییس شورای آموزش و پرورش گنبدکاووس با تاکید بر ادامه استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای هماهنگی مدیران و معلمان در اجرای برنامه‌های آموزشی، اظهارداشت: در همایش مجازی با حضور هزار و ۱۰۰ معلم در بستر نرم افزار شاد شرکت خواهیم کرد و از حضور رییس انجمن خیران مدرسه ساز هم در این همایش بهره‌مند می‌شویم.

دهرویه بیان کرد: مدیران و معلمان نقش موثری در تربیت دانش آموزان دارند و بر تمام رفتارها و عملکرد آنان تاثیر گذار هستند لذا باید رعایت موازین حجاب و عفاف بین معلمان خانم و آقا به عنوان الگوی دانش آموزان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر همراهی والدین با مدیران مدارس در کمک به آموزش بهتر کودکان و نوجوانان، افزود: انجمن اولیا و مربیان می‌تواند بر عملکرد مدیران مدارس نظارت و برای شناسایی بازماندگان از تحصیل و بازگشت آنان به کلاس‌های درس همکاری داشته باشند.

دهرویه گفت: برگزاری نشست مدیریت بحران با موضوع بهسازی مدارس در دستور کار فرمانداری قرار دارد.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز