1902462تورکمن نیوز- سوارکاری: هفته بیست و چهارم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس عصر جمعه با رقابت 65 راس اسب در هفت دور مختلف در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، این هفته از مسابقات در مسافت‌های 1000، 1550 و 1600متر برگزار شد و در دور اول که اختصاص به اسب های ترکمن دو ساله 16 تا 18 امتیاز داشت، اسب تاگور به مقام اول رسید و اسب های نورگزل و آهوچی دوم و سوم شدند.
در دور دوم اسب‌های دوخون دو ساله مبتدی رقابت کردند که در پایان اسب های نامبروان ، مهتاج و یادگار گلنام اول تا سوم شدند و در رقابت اسب های تروبرد داخلی دو ساله 8 تا 12 امتیاز در دور سوم نیز اسب ریوچندو زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب های جنی بست و ریو گیفت دوم و سوم شدند.
دور چهارم هفته بیست و چهارم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس مخصوص اسب های دوخون سه تا پنج ساله هندیکاپ بود که در پایان اسب های ورگلاس ، آتیک و ساریسا به ترتیب اول تا سوم شدند و در دور پنجم نیز اسب های کاررا ، ریواونجر و تیم پای لت در گروه اسب های تروبرد داخلی سه تا پنج ساله 24 تا 30 امتیاز حائز مقام های برتر شدند.
اسب های قلیچ بابا، فرنیا و ایلکای برندگان دور ششم این هفته از مسابقات در گروه اسب های دوخون سه ساله 38 تا 48 امتیاز بودند و در دور هفتم در گروه اسب‌های دوخون دو ساله 2 تا 6 امتیاز نیز اسب های مهگل ، ایرامینم و های پریون به ترتیب اول تا سوم شدند.
در پایان این مسابقات مبلغ 533میلیون و 750 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده اهدا شد./ایرنا

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

پیش سردکن کشتارگاه گنبد کاووس به بهره‌برداری می‌رسد+تصاویر

ظرفیت پذیرش داوطلبان کنکور دانشگاه فرهنگیان چند شهر گلستان ب

گلستان تنها استان دریافت کننده کد IR در کشور

رهاسازی چهارمین فُک خزری در سواحل گلستان

امام جمعه گنبدکاووس: مجموعه سوارکاری ظرفیت بزرگی برای توسعه

اجرایی عمل متقابل ایران در برابر افزایش نرخ گمرکی ترکمنستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram