razmayesh gorgan 01تورکمن نیوز- اخبار گرگان: فرمانده سپاه گرگان گفت: همزمان با دهه فجر رزمایش بزرگ فجر انقلاب اسلامی در شهر گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، سرهنگ سید علی مهاجر، ظهر امروز در نشستی مطبوعاتی اظهار داشت: این رزمایش به‌منظور ارتقاء سطح آمادگی توان رزم یگان‌های بسیج پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: رزمایش بزرگ فجر انقلاب از صبح 5 شنبه آغاز و تا عصر روز جمعه ادامه دارد و گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در آن حضور دارند.

فرمانده سپاه گرگان تصریح کرد: روز نخست رزمایش آموزش‌های یگانی، حضور در گلزار شهدای گرگان، محفل انس با قرآن و راهپیمایی شبانه و روز دوم صبحگاه مشترک بسیج در قالب همایش اقتدار و با اعلام رمز در ساعت 9 و 30 دقیقه صبح رزمایش آغاز می‌شود.

مهاجر گفت: سناریوهای مختلفی مانند تهدیدات سرزمینی، دفاع از کوی و برزن، عملیات کمین، عملیات تأخیری، دفاع از مراکز حساس، مقابله با هلی بورد، بازپس‌گیری، امداد و نجات، مردم یاری با سناریوی زلزله، مقابله با ناآرامی و کنترل اجتماعات و اغتشاشات در این رزمایش اجرا می‌شود.

به گفته وی، این رزمایش در بستر شهر گرگان اجراشده و انفجاراتی نیز در 5 نقطه شامل دانشگاه میرداماد و جاده شصت کلا، دره هزار پیچ، جاده زندان و جاده کریم‌آباد در حدود ساعت 10 صبح روز جمعه بر اساس دستورالعمل‌ها و ملاحظات لازم انجام می‌شود.

مهاجر با اشاره به برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: در این ایام 216 برنامه از سوی سپاه ناحیه گرگان اجرا می‌شود.

وی تأکید کرد: افتتاح 10 پایگاه مقاومت بسیج، همایش ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران و فرماندهان پایگاه‌ها، یادواره 48 شهید فجر آفرین، رزمایش بزرگ فجر انقلاب و سردادن گلبانگ الله‌اکبر با شرکت مساجد از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه ناحیه گرگان است./ تسنیم

 

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

دومین المپیاد ورزش استان گلستان در 19 رشته برگزار می‎شود

کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت‌ در استان گلستان

خانواده ها، خطر آسیب های اجتماعی و اعتیاد در فرزندان را جدی

مراسم گرامیداشت شهدای فدائیان اسلام در گنبدکاووس برگزار شد

اجرای 15 برنامه هفته کار و کارگر با رویکرد اقتصاد مقاومتی در

ثبت روزانه 119 ولادت در گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram