ghete gheymaty 01تورکمن نیوز- اخبار میراث‌فرهنگی: فرمانده انتظامی علی‌آباد کتول گفت: ۱۲۲ قطعه شی قیمتی و تاریخی در شهرستان علی آباد کتول کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، سرهنگ علی‌اکبر اژدری، ظهر یکشنبه، در نشست با رسانه ها، گفت: همزمان با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان مطلع شدند فردی در امر خرید و نگهداری و همچنین فروش اشیاء تاریخی و عتیقه جات فعالیت دارد.

وی افزود: ماموران پس از چند روز تعقیب و مراقبت‌های پلپسی مخفیگاه و منزل مسکونی این شخص را پیدا کنند که درنهایت پس از بازرسی دقیق از منزلش موفق به کشف مقادیری اشیاء قیمتی و تاریخی شدند.

اژدری افزود: این اشیاء تاریخی شامل ‌۶۴ عدد سکه قدیمی، یک عدد ظرف فلزی بزرگ، ۲۲ عدد حلقه فلزی انگشتری کوچک، یک عدد جسم فلزی نوک تیز(شبیه خنجر)، هشت عدد حلقه دستبند بزرگ و کوچک، دو عدد خنجر کوچک، یک عدد کوزه سفالی، یک عدد ظرف سفالی شبیه قوری، یک عدد جام سفالی، یک عدد ظرف سفالی بزرگ سبز رنگ، سه عدد زنگوله فلزی کوچک، هفت تکه اشیاء فلزی کوچک، یک عدد دسته هاونگ فلزی، یک عدد میخ فلزی کوچک، یک عدد ظرف فلزی بیضی شکل و یک عدد خنجر بزرگ است.

فرمانده انتظامی علی‌آباد کتول در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شد./مهر

مطالب مرتبط:

بازدید وزیر کشور از پل تاریخی اق قلا

معرفی یک رژیم جدید و جالب

توقیف موتورسیکلت‌های بدون مجوز در گنبدکاووس

سرقت مشکوک به مسلحانه از یک سوپر مارکت در گنبدکاووس

حضور ملت در پای صندوق رأی با همه گلایه‌ها و انتظارات مهم‌تری

اتحاد و وحدت امت اسلام از ضروریات دین در این برهه است+ تصاوی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram