jashn atefeha 01اخبار گنبد- تورکمن نیوز: نخستین جشنواره گلستان عاطفه ها باهدف جمع آوری کمک های خیرین و مردم برای دانش آموزان نیازمند زیر پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) درشهر گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، در این مراسم که روز شنبه در کانون ولایت کمیته امداد گنبدکاووس برگزار شد، جمعی از خیرین و مسئولان این شهرستان، هدایای نقدی خود را برای کمک به دانش آموزان نیازمند اهدا نمودند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس دراین مراسم با تبریک اعیاد اسلامی قربان و غدیر، فلسفه برپایی جشنواره های نیکوکاری را کمک به نیازمندان دانست و گفت: رفع دغدغه های نیازمندان جامعه از مهمترین اهداف نظام جمهوری اسلامی و دولتمردان آن است.
فرهاد شیبک افزود: کمک به نیازمندان و دستگیری از آنان از سفارش های دین مبین اسلام است و بایستی تلاش کرد تا فرهنگ انفاق بیش از پیش درجامعه ترویج و نهادینه شود.
وی، برپایی جشنواره گلستان عاطفه ها را فرصت مناسبی برای ترویج و تقویت روحیه کمک به همنوع درجامعه دانست و از نهاد کمیته امداد حضرت امام (ره) دربرگزاری این جشنواره ها و نیز حضور خیرین در این جشن قدردانی کرد.
مدیر کمیته امداد گنبدکاووس هم در این مراسم، برگزاری جشنواره گلستان عاطفه ها را رویکرد جدید این نهاد انقلابی و مردمی دانست و گفت: این جشنواره جایگزین، پایگاه های جشن عاطفه ها درسال های گذشته شده است.
حسین شکوری افزود: کمیته امداد گنبدکاووس 1400 دانش آموز نیازمند را زیر پوشش دارد که برای سال تحصیلی جدید نیازمند مشارکت خیرین و مردم برای تامین مایحتاج تحصیلی خود هستند.
وی بابیان اینکه تاکنون خیرین گنبدی افزون بر 100 میلیون ریال وجه نقد به کمیته امداد برای کمک به دانش آموزان اهدا نموده اند، گفت: برخی از خیرین، ادارات و نهادها و کسبه و بازاریان این شهرستان نیز قول مساعد برای تحویل هدایای نقدی و غیرنقدی خود به این نهاد داشته اند.
شکوری، میزان کمک های مردم گنبدکاووس به جشن عاطفه ها درسال گذشته را درمجموع 590 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: امسال علاوه بر جشنواره امروز، مراسم جشن عاطفه ها هم در روز دهم مهر در مدارس گنبدکاووس برگزار می شود.
وی ابراز امیدواری کرد، امسال میزان کمک های خیرین و مردم نوعدوست گنبدکاووس به جشنواره گلستان عاطفه ها به مرز 650 میلیون ریال افزایش یابد.
کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس حدود 17 هزار نفر زیر پوشش دارد./ ایرنا

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

دستگیری سارقان خودروی بیماران در گرگان

سنتی با سه قرن قدمت/آغاز برداشت هندوانه دیمی در دل کویر

سیر تحوّلات در تاریخ و ادبیّات تورک با رویکرد تورکمنی

حمایت دختر نوجوان المپیکی تکواندو برای حفظ آمادگی در مسابقات

۸۰۰ کیلوگرم ماهی کپور قاچاق در بندرگز کشف شد

واژگونی 206 در گلستان دو کشته و یک مصدوم برجای گذاشت/تصویر و

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram