Faragy 4تورکمن نیوز – یاشار نیازی: امروز ساعت 7 غروب در محل بنیاد مختومقلی فراغی گنبد اعضای ستاد برگزاری 282-مین سالگرد شاعر و عارف بزرگ ترکمن ایرانی مختوقلی فراغی نشستی صمیمی داشتند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز: در این جلسه که به میزبانی محمد قجقی مدیرعامل بنیاد مختومقلی؛  دبیر ستاد برگزاری مراسم و منصور طبری نائب رئیس و مسئول کمیته فرهنگی ستاد برگزاری همایش مختومقلی صورت گرفت تنی چند از اعضای بنیاد و اعضای انجمن میراث حضور داشتند.

Miras 2 OR 2

طی این جلسه در خصوص مسائل مختلف و اجرایی و مسئولیت هر یک از اعضای ستاد برگزار کننده همایش در محل آق‌توقای معین گردید. همچنین برای امور مالی، امور تدارکات، گروه شاعران،  گروه موسیقی فولکلور و باغشی‌ها، امور تبلیغات و اطلاع‌رسانی و امور دیجیتال و اینترنت بحث و تبادل نظر گردید و مسئولیت هر فرد و اعضای همکاری کننده در هر یک از کمیته‌ها بحث و تبادل نظر گردید.


محمد قجقی مدیر عامل بنیاد مختومقلی فراغی و منصور طبری مسئول انجمن شعر و ادب ترکمنی میراث گنبد هر دو به عنوان مسئولین چادر مراسم گنبد در محل آق‌توقای تعیین شدند.


مسئول امور مالی؛ خلیل قزلجه از اعضای انجمن میراث و مسئول تدارکات؛ حاجی یار شکوایی عضو انجمن، همراه با گروه همکاران تدارکات همایش مشخص شدند.
برای کمیته فرهنگی و برنامه‌ریزی و زمان‌بندی باغشی‌های ترکمن (گروه موسیقی ترکمنی) امان دوردی نساری (آمانلی) پیشکسوت و گوینده به همراهی محمد آتابای،  حاجی محمد کر، عاشر محمد رئوفی و بهروز ایری عضو هیئت مدیره انجمن میراث تعیین شدند.

Faragy 3

همچنین در گروه فرهنگی برای برنامه‌ریزی شاعران؛ فرهاد قاضی عضو هیئت مدیره انجمن میراث، حکیم قزلجه، عبدالقهار صوفی‌راد، بای محمد چندری و نور نیاز آق از شاعران قدیمی انجمن میراث تعین شدند.
داود آورند رئیس شورای بخش مرکزی به عنوان مسئول اطلاع رسانی و امور تبلیغات ستاد برگزاری همایش تعیین شد.
در گروه فرهنگی مسئول امور دیجیتال، عکاسی و اینترنت؛ یاشار نیازی جهت درج اخبار به صورت آنلاین در سایت تورکمن نیوز و مارقوش ترکمن صحرا تعیین شد. ضمن اینکه دیگر سایت‌های ترکمن صحرا به صورت آنلاین با ما همکاری داشته و مطالب را از سایت تورکمن نیوز به صورت همزمان می‌توانند در سایت خود درج نمایند. لطیف ایزدی مدیر سایت  اولکأمیز مانند سال‌های گذشته با گروه دیجیتال و اینترنت بصورت آنلاین همکاری نزدیک دارد.

پیشاپیش از خبرنگاران و سایت‌های خبری ترکمن‌صحرا که با ما جهت انعکاس اخبار همایش بین‌المللی بزرگداشت مختومقلی در آق‌توقای همکاری صمیمانه دارند تشکر و قدردانی می‌نمائیم.

Faragy 1

از عموم علاقمندان برای همکاری هرچه بهتر برگزار کردن همایش مختومقلی فراغی در آق‌توقای؛ جهت همکاری در امور مختلف قید شده دعوت به عمل می‌آید تا در کنار مسئولین کمیته‌های مختلف ما را یاری کنند تا امسال نیز مانند سال‌های گذشته  هرچه باشکوه‌تر این مراسم را برگزار نمائیم.
 وعده دیدار ما پنج‌شنبه - 24 اردیبهشت ماه 1394 چادرهای مراسم گنبد، بندرترکمن، گمیشان، آق قلا، کلاله و ... در محل برگزاری همایش بزرگداشت عارف و شاعر وارسته ترکمن مختومقلی فراغی در آق توقای.
ساعت حرکت مینی‌بوس‌ها رأس ساعت 2 بعدازظهر از مقابل پاساژ شهرداری می‌باشد.

 

Faragy 2

 

پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز - سایت بین‌المللی اخبار ترکمن‌های ایران و جهان

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

بهاره افشاری در نقش دختر ترکمن

گلبانگ الله اکبر در آسمان گلستان طنین انداز شد

مسابقات ورزشی گرامیداشت دهه فجر در گالیکش آغاز شد

انصراف 43 نفر از نامزدهای انتخابات مجلس دهم در گلستان

انجام ثبت‌نام اینترنتی سرشماری در گمیشان به صورت رایگان

مراسم رونمایی المان مختومقلی فراغی در اینچه‌برون

دیدگاه‌ها  

0 #1 کمیته بندی ستاد برگزاریاسفندیار قرنجیک 1394-02-24 17:36
سلام علیکم. به تمامی اعضای ستاد بزرگداشت مختومقلی از صمیم قلب خداقوت و خسته نباشید میگویم. آرمانگ الله قوات. ایکی دونیانگیز آباد بولسین. مختومقلی نی سیلان، خدای سیلاسین
حرمت بیلن: اسفندیار قرنجیک :-)

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram