84 Proje Omrani 6 Bاخبار رامیان-تورکمن‌نیوز: فرماندار رامیان اعلام کرد: در ایام دهه فجر 84 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در این شهرستان به بهره‌برداری می‌‌رسد و عملیات اجرایی 8 پروژه دیگر نیز آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، جواد صادقلو با خبرنگاران گفت: این پروژه‌ها در مجموع برای 81 نفر ایجاد اشتغال می‌کند و 290 میلیارد ریال هزینه اجرای آنها است.
وی با تشریح پروژه‌هایی که بهره‌برداری از آنها در ایام دهه فجر آغاز می‌شود، گفت: برای تامین آب شرب روستاها اقداماتی انجام شده که از جمله آنها پروژه آبرسانی به روستای لاله باغ است که در اجرای آن کل شبکه آب این روستا با 6 میلیارد ریال هزینه نوسازی شده است.
فرماندار رامیان احداث مخزن 500 متر مکعبی روستای رضا آباد با چهار میلیارد ریال هزینه و بهره‌برداری از پروژه آبرسانی روستای شیرآباد با نوسازی کل شبکه آبرسانی و هزینه 2 میلیارد ریال را ازدیگر طرح‌های افتتاحی در این زمینه برشمرد.
به گفته صادقلو در ایام دهه فجر، عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی شهید رجایی 2 با هدف تامین آب شرب 16روستای شهرستان با احداث مخزن ذخیره پنج هزار مترمکعبی و اعتبار بالغ بر 40 میلیارد ریال آغاز می‌شود.
فرماندار رامیان بهره برداری از مرکز امداد جاده‌ای روستای شش آب در مسیر جاده رامیان - شاهرود که هزینه احداث و تجهیز آن بیش از10 میلیارد ریال بوده است را از دیگر طرح‌های افتتاحی این شهرستان در ایام دهه فجر ذکر کرد.
وی افزود: گازرسانی به دو روستای الهادی و ویرو که در منطقه کوهستانی رامیان واقع است با صرف هزینه‌ای بالغ بر 30 میلیارد ریال و نیز مدرسه روستای قورچای این شهرستان با چهار میلیارد ریال انجام شده و در ایام دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.
صادقلو از آغاز عملیات اجرایی پروژه 'روستا شهر' در روستای توران فارس به عنوان پایلوت در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح با تامین زمین با همکاری منابع طبیعی، منازل مسکونی برای افراد نیازمند با گرایش جوانان احداث می‌شود و برای اجرای آن 20 میلیارد ریال هزینه در نظر گرفته شده است.
وی به پروژه‌های افتتاحی واحدهای تولیدی شهرستان در ایام دهه فجر نیز اشاره کرد و گفت: در این ایام سه طرح تولیدی در شهرک صنعتی این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی این طرح‌ها را شامل سیلوی غلات با 35 میلیارد ریال هزینه و اشتغالزایی 10 نفر، واحد تولید محلول هماتولوژی با پنج میلیارد ریال هزینه و اشتغال چهار نفر و تولید شیلنگ‌های P.V.C با 20 میلیارد ریال هزینه و ایجاد اشتغال برای 9 نفر ذکر کرد.
در این نشست که امام جمعه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان نیز حضور داشتند، امام جمعه رامیان با تاکید بر ضرورت تبیین ابعاد و گستره انقلاب اسلامی گفت: مردم بالاخص نسل جوان باید بیش از پیش با انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان‌های آن اشنا شوند.
حجت الاسلام حسین طاهری دهه فجر را دوره بسیار تابناک در تاریخ انقلاب اسلامی ذکر کرد و با تشریح مراحل مختلف پیروزی انقلاب و فرازهای مهم آن، گفت: رهبری و جامعیت انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و مردم از محورهای اصلی پیروزی انقلاب محسوب می‌شوند.
وی با بیان همراهی مردم با انقلاب و آرمان‌های آن در صحنه‌های مختلف گفت: صداقت و خدمت به مردم از جمله مسائلی است که مسئولان باید همواره مد نظر داشته باشند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رامیان نیز در این نشست با تشریح شاخص‌هایی که جشن‌های ایام دهه مبارک فجر با در نظر گرفتن آنها به اجرا گذاشته می‌شود، گفت: در این ایام اجرای حدود 60 برنامه شاخص فرهنگی، اجتماعی در نظر گرفته شده است.
حجت الاسلام محمد باقر جلالی شاهکوه افزود: هماهنگی نهادهای فرهنگی شهرستان برای بازدهی بیشتر، توجه ویژه به اجرای برنامه‌ها در روستاها از جمله با برگزاری بازی‌های بومی و پخت غذاهای محلی، توزیع برنامه‌ها در تمامی روزهای دهه فجر از جمله اجرای برنامه با عنوان 10 شب 10 مسجد با حضور مسئولان و مردم و گرمیداشت یاد و خاطر شهدا بخصوص شهدای حرم از جمله شاخص‌هایی است که امسال در آیین‌های دهه فجر در نظر گرفته می‌شود.
وی افزود: اجرای برنامه‌ها با رویکرد حضور حداکثری مردم در انتخابات سال آینده، تشریح دستاوردهای دولت به عنوان دستاوردهای نظام و اطلاع رسانی آن به مردم، ایجاد فضای معنوی و شاد به صورت توامان با برگزاری آیین‌های مذهبی نظیر دعای کمیل و ندبه و نیز جنگ شادی، اجرای برنامه‌ها با رویکرد حفظ و تقویت وحدت بین اقوام و مذاهب مختلف در شهرستان و تلاش برای انتقال فضای انقلاب به نسل سوم و چهارم از دیگر شاخص‌ها و رویکردها در اجرای برنامه‌های امسال دهه فجر در شهرستان رامیان است.
شهرستان رامیان با 800 کیلومتر مربع وسعت، در شرق استان گلستان واقع است که بیش از 85 هزار نفر جمعیت ساکن در آن در چهار شهر و 64 روستا زندگی می‌کنند./ایرنا

مطالب مرتبط:

۱۵۰۰ مترمربع از پارک ملی گلستان در آتش سوخت

بی‌صاحب ماندن جام‌ها و مدال‌ها به علت نارضایتی در لیگ سپک تا

تیراندازی بانوان گلستان افت کرده است/ ضعف امکانات در گرگان

تیم ملی والیبال ایران در نبود فرهاد قائمی 3-0 مغلوب برزیل شد

پیام تبریک رؤسای جمهور ترکمنستان و قرقیزستان برای پیروزی «رو

وحدت بین شیعه و سنی ضرورت جهان اسلام است

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram