JashnVahdatتورکمن نیوز اخبار بندرترکمن: امام جمعه اهل سنت بندرترکمن گفت: وحدت بین تمام مسلمان شیعه و سنی از ضرورت‌های جهان اسلام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز،  آخوند محمد عابدی کر، امام جمعه اهل سنت بندرترکمن، عصر دوشنبه  در همایش بزرگ پیامبر رحمت (ص)در مسجد قبای بندرترکمن اظهار کرد: اتحاد و همبستگی اصل و اساس اسلام و رمز موفقیت مسلمانان است.

وی تصریح کرد: کفار وجهان خواران بر وحدت و یگانگی مسلمانان دست گذاشته اند تا آن را خدشه دار کنند و به مقصود خود برسند و برای جلوگیری از شر دشمنان اسلام باید به وحدت پناه برد.

امام جمعه اهل سنت بندر ترکمن با اشاره به حوادث صدر اسلام گفت: در صدر اسلام نیز بین برخی قبایل اختلاف وجود داشت که پیامبر اکرم (ص) بعد از هجرت توانست این وحدت را در بین مسلمانان پایه گذاری کند و صلح و صفا و ایمان که جبهه نیرومندی بود را در مدینه به وجود آورد.

آخوند عابدی کر بیان کرد: خداوند اتحاد و همبستگی را نعمت الهی عنوان کرده و معلوم است که اتحاد و یگانگی ضامن پایداری امت های اسلامی است.

وی با بیان این که اتحاد و همبستگی ملت ایران در دنیای کنونی در خور ستایش است، گفت: این اتحاد در سایه رهبری امام راحل و رهبری های مدبرانه مقام معظم رهبری و اتحاد و اتفاق امت های اسلامی رقم خورده است.

امام جمعه اهل سنت بندر ترکمن ضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان جهان و از جمله کشتار مسلمامان نیجریه گفت: در کشور ما شیعه و سنی در کنار هم زندگی می کنند و باید بدانیم در سایه وحدت می توانیم شاهد مجد و عظمت اسلام باشیم./مهر

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

2مدال طلا و نقره حاصل تلاش نوجوانان دومیدانی کار گلستان

آخوند آدینه: دشمنان و کفار از قدرت حکومت جمهوری اسلامی وحشت

سلطان آلپ آرسلان و دشمن اسیر

کودکان گمیشان سالروز ولادت حضرت علی (ع) نماد مردانگی و انسان

انتخابات در استان گلستان سربازرس ندارد/ واگذاری امکانات دولت

دستگیری قاتل مادر و دختر شهرستان آق‌قلا کمتر از 12 ساعت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram