Bakhsh Salamat Golتورکمن نیوز- اخبار استانی:  مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان گلستان گفت: خیرین گلستان در سال ۹۳ و ۶ ماه نخست سال ۹۴ بیش از ۲۳ میلیارد تومان به حوزه سلامت استان گلستان كمك كرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، علی بزرگ‌مهر در نشست خبری ظهر یکشنبه با اصحاب رسانه در رابطه با اقدامات انجام شده توسط خیرین در حوزه پزشکی و سلامت گفت: در سال ۹۴، ۱۳ پروژه با کمک خیرین استان گلستان و خیرین خارج استان به منظور رفع بخشی از نیازهای بهداشت و درمان کلنگ زنی و آغاز به کار شده است و همچنین علاوه بر اقدام به ساخت فضاهای فیزیکی خیرین در امور دیگری شامل خرید تجهیزات پزشکی و غیر پزشکی ورود کرده اند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان گلستان در رابطه با پروژه های ساختمانی  احداث شده در استان گلستان گفت: یک مرکز دیالیز و یک پایگاه بهداشتی در شهر بندر ترکمن با هزینه ۱۰۰میلیون تومان و پیشرفت کار ۵۰ درصدی در حال ساخت است.

علی بزرگمهر افزود: در سیمین شهر گمیشان یک درمانگاه تخصصی با زیر بنای ۳۰۰ مترمربع با پیشرفت کاری ۴۰ درصد و با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیرین در حال ساخت است.

وی در ادامه گفت: مرکز بهداشتی درمانی شماره یک علی آباد به مساحت هزار و ۳۷ مترمربع توسط خیرین این شهر خریداری و در دو طبقه به مساحت یک هزارمتر مربع ساخته شده و در هفته دولت به بهره برداری رسید.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان گلستان در رابطه با مركز بهداشتی درمانی و تخصصی الغدیر اظهار کرد: این مركز با زیر بنای هزار و ۴۰۰ متر مربع در چهار طبقه در دست احداث است که شامل یک طبقه اورژانس، یک طبقه مرکز بهداشتی و درمانی، یک طبقه درمانگاه تخصصی و یک طبقه آزمایشگاه بالینی با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد توسط خیرین در حال ساخت است.

بزرگمهر در ادامه گفت: مرکز فوق تخصصی و مرکز دیالیز آق قلا در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و با سرمایه یک میلیارد تومان در محوطه بیمارستان آل جلیل آق قلا با مشارکت خیرین استان با پیشرفت بیش از ۶۰ درصد در حال ساخت است.

وی در ادامه افزود: مرکز بهداشتی درمانی گالیکش با حمایت فرماندار و حمایت مالی یکی از خیرین تهرانی با سرمایه ۵۵۰ میلیون تومان در سه طبقه در حال ساخت است و تا پایان سال جاری بهره برداری می شود.

وی از اقدام یكی از هموطنان خیرمقیم آمریكا در ساخت مرکز بهداشتی، درمانی و روستایی گرگاندوز کلاله خبر داد و گفت: این مركز در زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۴۷۷ متر در دست ساخت است.

وی در پایان خاطر نشان كرد: خیرین در سال ۹۳ علاوه بر اقدام به ساخت فضاهای فیزیکی مورد نیاز، مبلغ یک میلیارد و ۶۹۴ میلیون و ۵۴۴ هزار ریال تجهیزات پزشکی و مبلغ یک میلیارد و ۱۹۸ میلیون و ۱۳۱ هزار ریال تجهیزات غیر پزشکی خریداری و در اختیار واحدها قرار داده‌اند./مهر

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

دستور دونالد ترامپ مانع حضور بازیکنان بسکتبال آمریکایی در گر

اردوی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشور در گنبدکاووس آغاز شد

رعایت موارد قانونی در برگزاری مناقصات یک اصل اساسی است

افتخار در غربت، نامهربانی در استان/ناگفته‌های س‍پک‌تاکرا و ف

کاهش ۱۴ درصدی سرقت‌های نوروزی در گلستان

تصادف دو خودرو سواری در تقاطع شریعتی گنبد کاووس + تصاویر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram