TurkmensNews Volibal 2تورکمن نیوز- اخبار والیبال: با اعلام رسمی والیبال هاوش در محافل برای تیم‌داری  در والیبال گنبد، از گوشه و کنار خبر جواهری نیز به گوش می‌رسد.

برای جواهری که هاوش یا تعاون در حقیقت آلتر ناتیوی شده، امسال میخواهد زودتر از سال‌های قبل به فکر والیبال باشد.
به گزارش خبرگزاری پایتخت والیبال ایران، اما بنا به گفته بای‌محمد دوجی که هنوز سمتش در  هاوش مشخص نیست تمرینات  از بیستم تیرماه می‌خواهد کلید بخورد (البته به علت حد نصاب نرسیدن بازیکنان به یکم تیر ماه موکول شد).
به گفته واحدی بازیکنانی همچون گلی سخاوی، کمال قریشی، امین حسن زاده، سخی عیدی؛ و حمید محمدآلق جذب هاوش شدند.
چند روز قبل که صحبتی با محمدرضا جواهری ( رئیس هیئت والیبال گنبد) داشتیم عنوان کردند که در صورتی هاوش می‌تواند تیمداری در والیبال را انجام بدهد که جواهری انصراف بدهد. محمد رضا جواهری با بیان اینکه هاوش در سال 90 سهمیه داشت و بعد از آن به علت عدم تیمداری، سهمیه گنبد سوخت سخنان خود را به پایان رساند.
در این بین طبق گفته واحدی که تمام قد از هاوش دفاع می‌کند بیان کرد: آقای غفاری قبل از اینکه با هاوش جلسه‌ای بگذارد از محمد رضا جواهری درباره تیمداری جواهری سئوال کرد که جواب جواهری این بود: حاج رمضان جواهری برای امسال هیچ برنامه‌ای برای والیبال گنبد ندارد اینگونه شد که غفاری نیز بدنبال هاوش رفت. اما از حال و هوای گنبدی‌ها بیرون برویم سری بزنیم به جلسه فدراسیون والیبال که اولین نشست آن  چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد.
مهم‌ترین خروجی این جلسه که به ما گنبدی‌ها مربوط می‌شود این بوده که فدراسیون نشینان خیلی تمایل ندارند که گنبد را در جدول لیگ برتر والیبال به خاطر انبوه شکایت بازیکنان  طلبکار داخلی و خارجی جای بدهند.
چندین سال است که مدیریت ورزش و والیبال در استان و گنبد را قلم فرسایی می‌کنیم ولی چه فایده که همه بدنبال سرابی هستند که هیچ منفعتی برای والیبال نداشته است.
خبرنگار: شیرمحمد شیروانی

با کانال تلگرامی « شبکه خبر» همراه شوید

مطالب مرتبط:

جای خالی کتاب‌های پرفروش سال در کتابخانه‌های گلستان

وزیر کشور: زمینه مشارکت مردم در عرصه اقتصاد فراهم شود/مسئولا

مخالفت هواداران محیط زیست با احداث تله کابین در ناهارخوران گ

بیش از ۶ هزار نفر از خدمات توانبخشی در شهرستان گنبدکاووس بهر

خداحافظی با ریال؛ تومان رسما پول ایران شد

بهره‌برداری از 2 پروژه بهداشت ودرمان در آق‌قلا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram